معاون مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری :

امکانات اندک ری متناسب با جایگاه این منطقه نیست / میزان سرانه ورزشی شهرستان ری ۳۷ صدم متر مربع است

۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۴:۲۲
کد خبر: ۹۴۱۱۰۳
امکانات اندک ری متناسب با جایگاه این منطقه نیست / میزان سرانه ورزشی شهرستان ری ۳۷ صدم متر مربع است
اولین جلسه شورای ورزش شهرستان ری با حضور حسین توکلی کجانی فرماندارویژه شهرستان ری، مهدی صداقت رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان ری، بخشداران، شهرداران و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهدی صداقت معاون مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در اولین جلسه شورای ورزش گفت:ورزشکاران رشته‌های مختلف این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون در مسابقات مختلف ملی، بین المللی، آسیایی و جهانی ۴۳۰ مدال رنگارنگ کسب کردند.

مهدی صداقت در اولین جلسه شورای ورزش شهرستان ری در سال ۹۸، اظهار داشت: از این تعداد ۱۹ مدال در مسابقات قهرمانی جهان، ۹ مدال در رقابت های بین المللی، ۶ مدال در رقابت های قهرمانی آسیا، ۱۴۲ مدال کشوری و ۲۵۴ مدال در رقابت های استانی بدست آمده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.  

وی ادامه داد: ورزشکاران رشته های مختلف در مدت مشابه سال گذشته در رویدادهای مختلف ملی، بین المللی، آسیایی و جهانی موفق به کسب ۳۹۶ مدال رنگارنگ شدند که ازاین تعداد ۱۰ مدال در مسابقات قهرمانی جهان، ۹ مدال در رقابت های بین المللی، ۱۵ مدال در رقابت های قهرمانی آسیا، ۱۲۸ مدال کشوری و ۲۳۴ مدال در رقابت های استانی بدست آمده است.

او در ادامه با اشاره به اینکه میزان سرانه ورزشی شهرستان ری ۳۷ صدم متر مربع است، گفت: این میانگین در پایتخت ۴۷ صدم و در کل کشور ۷۲ صدم متر مربع است که این خود گواه از شرایط نامناسب و کمبود امکانات در این منطقه جنوبی پایتخت دارد.

 وی در خصوص مشکل اصلی هیات‌های ورزشی استان نیز خاطر نشان کرد: مشکل اصلی هیات‌ها نبود اسپانسر و حمایت کننده مالی است که باید با برنامه ریزی در جذب سرمایه گذار و حامی مالی در توسعه و پیشبرد آنها گام بردارند و این اداره نیز در حد توان در رفع مشکلات آنها تلاش می کند.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با اشاره به اینکه ۲۰ نفر در قالب ورزشکار، مربی و داور از این شهرستان شانس حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دارند، عنوان کرد: امکانات اندک ری متناسب با جایگاه این منطقه نیست و باید بخش خصوصی بیشتر فعال باشد و مسئولان نیز به ورزش بهای بیشتری دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز