شهردار قرچک خبر داد:

ثبت ۳۹۳۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک طی ۹ ماه سال ۹۸/بیشترین تماس ها در خصوص لکه گیری و آسفالت

۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۱:۱۶
کد خبر: ۹۴۱۱۹۷
ثبت ۳۹۳۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک طی ۹ ماه سال ۹۸/بیشترین تماس ها در خصوص لکه گیری و آسفالت
شهردار قرچک از ثبت 3930 تماس با سامانه 137 شهرداری قرچک طی 9 ماه سال 98 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ؛ محسن خرمی شریف در خصوص تعداد تماس های شهروندان قرچکی با سامانه 137 مدیریت شهری در 9 ماه سال 98، اظهار کرد: سامانه 137 شهرداری قرچک به صورت 24 ساعته آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است و تماس های شهروندان در همه حوزه ها در اولویت کاری این شهرداری قرار خواهد داشت.

وی افزود: مشارکت شهروندان با استفاده سامانه 137 شهرداری قرچک افزایش یافته و این تماس ها موجب تسریع در حل مشکلات مناطق شده است.

این مدیر شهری اظهار کرد: شیوه کار مدیریت شهری به این صورت است که پیام ثبت شده در سامانه ۱۳۷ توسط کارکنان این واحد به حوزه مربوطه ارجاع داده می شود تا در اسرع وقت به مشکل شهروندان رسیدگی شود.

خرمی شریف بیان داشت: بر اساس آخرین گزارش آماری سامانه 137 مدیریت شهری، در نه ماهه اول سال 98 مردم قرچک بیش از 3930 تماس با این سامانه برقرار کردند که آمار به ثبت رسیده نشان می دهد موضوعاتی مانند لکه گیری آسفالت با 1015 تماس، نظافت جداول و لایروبی انهار و کانال ها با 345 تماس، سد معبر با 340 تماس، حوزه شهرسازی و معاماری (ساخت و ساز) با 330 تماس و جمع آوری زباله، نخاله و نظافت محله ها با 215 تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.

شهردار قرچک تاکید کرد: واحدهای مربوطه شهرداری قرچک به صورت جدی و با اهتمام بیشتر در راستای ایجاد تعامل با شهروندان که با تعهد به مسئولیت ها است در جهت برطرف کردن مشکلات مردم در اسرع وقت اقدام می کنند.

وی گفت: سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری قرچک درگاه ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان است، که به منظور پاسخگویی و دریافت های کلیه نیازها و پیشنهادات آنان در زمینه‌های مرتبط با شهرداری راه اندازی شده است. هر کدام از شهروندان می توانند از راه تماس تلفنی درخواستهای خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

خرمی شریف در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان قرچکی میتوانند چنانچه هرگونه درخواست یا پیشنهاد و خبری در رابطه با فعالیت های شهرداری قرچک دارند با شماره سه رقمی 137 تماس گرفته و آنرا به ثبت برسانند. آنچه خدمات این سامانه را متمایز می کند آن است که در خواست های ثبت شده به صورت شفاف قابل پیگیری است و چنانچه به آن رسیدگی نشده باشد، فرد میتواند علت عدم انجام آن را پیگیری و از جزئیات مطلع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز