معاون توسعه و منابع استانداری؛

مدیریت دولتی نوین امروز به دنبال اعتماد شهروندی است

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۲:۴۸
کد خبر: ۹۴۳۷۹۶
مدیریت دولتی نوین امروز به دنبال اعتماد شهروندی است
عباس پاشا معاون توسعه و منابع استانداری در جلسه شورای اداری شهرستان پردیس گفت : شوراهای ادارای باید ارزش افزوده ایجاد کنند زیرا که مدیریت دولتی نوین امروز به دنبال اعتماد شهروندی است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ عباس پاشامعاون توسعه و منابع استانداری در جلسه شورای اداری شهرستان پردیس در خطاب به روسای ادارات گفت: متاسفانه گاهی در ادارات می بینیم که قدم هایی برداشته شده است، اما اثر بخش نیست.

وی با تاکید بر اینکه جلسات شورای اداری را با توصیه های نهج البلاغه آغاز کنید، اظهار داشت: شوراهای ادارای باید ارزش افزوده ایجاد کنند زیرا که مدیریت دولتی نوین امروز به دنبال اعتماد شهروندی است.

پاشا خاطر نشان کرد: تمام دستگاه ها برای ارضای نیازهای مردم تشکیل شدند  و اگر اعتماد مردم به دولت خدشه دار شد روسای ادارات در خط اول با آنها روبرو هستند.

معاون توسعه و منابع استانداری  تهران افزود: مردم نشاط اجتماعی میخواهند و حال خوب مردم مستلزم حل مشکلات آنها توسط روسای ادارات است.

وی تاکید کرد: اصلاح نظام اداری در ۱۰ بند مصوب شده اما  عملا چیزی نمی بینیم و حرکت بسیار کند است.

پاشا با بیان اینکه در نظام سلامت اداری باید پاسخگو باشیم، اظهار داشت: مدیری که در اداره باشد و پشت میز و درب اتاقش بسته به روی مردم، این ضعف دارد و سلامت اداری در این اداره وجود ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز