استاندار تهران:

پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تکلیف قانونی است

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۹:۱۷
کد خبر: ۹۴۴۳۲۸
پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تکلیف قانونی است
استاندار تهران با تأکید بر لزوم تغییر نگاه به استان تهران، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را به عنوان تکلیف قانونی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در دوازدهمین جلسه کارگروه اشتغال استان با اشاره به لزوم توجه جدی به استان تهران اظهار داشت: استان تهران با توجه به ویژگی های جمعیتی به ویژه شهرهای پیرامونی که تراکم جمعیت بالا دارند و همچنین فعالیت شهرک های صنعتی در حوزه کسب و کار نیازمند توجه جدی است.

وی در مورد وضعیت پرداخت اشتغال از سوی بانک ها افزود: در مورد آمار تسهیلات از سوی بانک ها اختلاف نظر وجود دارد در همین راستا هفته آینده به ارائه گزارش عملکرد بانک‌ها اختصاص پیدا می‌کند همچنین دستگاه‌های اجرایی ضمن بررسی، شفاف‌سازی های لازم را انجام دهند.

استاندار تهران همچنین عنوان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تکلیف قانونی است و دولت حتی در شرایط سخت نیز یارانه این افراد را اضافه کرده است چرا که اشتغال و معیشت این افراد در اولویت است و باید نگاه ویژه ای به آنها داشته باشیم.

محسنی بندپی ادامه داد: سرانه تولیدات کشاورزی در استان تهران ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تن یعنی ۶ درصد تولیدات کل کشور می باشد همچنین ۲۰ درصد صنایع کشور در استان تهران و بیش از ۵۷ درصد درآمد کشور از مالیات در استان تهران ایجاد می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیازمند تغییر نگاه جدی در استان تهران هستیم و این تغییر نگاه ابتدا باید در میان مسئولین ایجاد شود چرا که غفلت دیرینه نسبت به مسائل بهداشتی، آموزشی و اشتغال استان تهران وجود داشته و باید تغییر بنیادین ایجاد شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز