با حضور تعدادی از اساتید و دانشجویان:

اختتامیه نمایشگاه های سیارزمستانه باشگاه پژوهشگران جوان و‌نخبگان واحد شهر قدس برگزار شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۸:۱۱
کد خبر: ۹۴۴۶۰۹
اختتامیه نمایشگاه های سیارزمستانه باشگاه پژوهشگران جوان و‌نخبگان واحد شهر قدس برگزار شد
اختتامیه نمایشگاه های سیار فصلی با حضور رئیس و کارشناس باشگاه ، تعدادی از اساتید و دانشجویان در دفتر باشگاه پژوهشگران جوان و‌نخبگان واحد شهر قدس برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، رئیس باشگاه پژوهشگران، جوان و نخبگان واحد شهرقدس گفت: در تلاش هستیم که در راستای ارتقای سطح علمی،  پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و‌همچنین کشورعزیزمان گام برداریم

در این اختتامیه ضمن تجلیل آثار برتر از کادراجرایی مجموعه که شامل محسن کریمی سرپرست کارگروه فرهنگ و هنر، محبوبه بشیر آذر سرپرست کارگروه محیط زیست و کشاورزی، فاطمه برگی سرپرست کارگروه معماری،عمران و‌شهرسازی، داریوش سلمانی و ناصر قاسمی مسئول امور تبلیغات و شناسایی استعدادها در کانترهای نیز تجلیل به عمل آمد.

زهرا خلج رئیس باشگاه پژوهشگران، جوان و نخبگان واحد شهرقدس با اشاره به هدف برگزاری این نمایشگاه ها بیان کرد: نمایشگاه های سیار در هر فصل با هدف معرفی دستاوردهای علمی،هنری،صنعتی و پژوهشی اعضای باشگاه پژوهشگران و همچنین معرفی اثار برجسته به منظور زمینه سازی جهت کارافرینی دانشجویان برگزار میشود.

وی ادامه داد: تاکنون چهار دوره تحت عنوان نمایشگاههای سیار بهاره،تابستانه، پاییزه و زمستانه برگزار شده که این نمایشگاه ها معمولا هر پانزده روز یکبار و جمعا شش نمایشگاه در هر فصل برگزارمی شود و‌محل برگزاری آن به تناسب نوع دستاورد و سیاست گذاری باشگاه واحد در قسمتهای مختلف دانشگاه و‌مسیرهای پرتردد مانند ورودی دانشکده ها و حیاط دانشگاه می باشد، در این نمایشگاهها علاوه بر معرفی دستاوردها به تشریح فعالیتهای باشگاه، شناسایی و جذب استعدادها نیز پرداخته می شود.

زهرا خلج  اظهار کرد: باشگاه پژوهشگران جوان و ‌نخبگان مانند روح دانشگاه می باشد و وظیفه آن نه تنها حمایت از پژوهش،صنعت و کارافرینی اعضا بلکه احیا و ایجاد فضای نشاط علمی و آموزشی، تقویت روحیه تعامل ، همکاری گروهی بین دانشجویان در رشته های مختلف و همچنین اساتید می باشد.

وی در پایان گفت: در این باشگاه سعی بر آن است که با حذف بروکراسی اداری و ایجاد فضای صمیمی و بدون تنش همانند یک خانواده قدرتمند و بزرگ ششصد نفره به عنوان یک قطب علمی و با پتانسیل بالا در راستای ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و‌همچنین کشور عزیزمان گام برداریم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز