امروز توسط ناوگان حمل و نقل شهری انجام شد؛

حضور چشمگیر مردم شهرستان پردیس در آیین تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی

۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۳:۲۴
کد خبر: ۹۴۶۵۰۸
حضور چشمگیر مردم شهرستان پردیس در آیین تشییع پیکر مطهر
حاج قاسم سلیمانی
صبح امروز به همت ناوگان حمل و نقل شهری بیش از ۴ هزار نفر از شهرستان پردیس در مراسم تشیع سپهبد سلیمانی شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ طی چند روز گذشته مراسم های عزاداری و برپایی ایستگاه های صلواتی  در شهر بومهن و پردیس برپا شد.

همچنین حرکت شهروندان از دو محل  مسجد اهل بیت (ع) و در شهر پردیس از محل پارکینگ بوستان نورالشهدا در  سرمای برف با حضور گرم مردم به تهران انجام شد.

مردم عزادار شهرستان پردیس در ساعات اولیه صبح در مکان های مشخص شده حضور پیدا کردند تا با پیوستن به مردم شهر تهران در مراسم با شکوه وداع با  پیکر مطهر  شهید سلیمانی وداع کنند.

طی این چند روز عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس ، شهرداران و تمامی مسئولین شهرستان طی بیانیه ای ضمن تسلیت به مردم انزجار خود را از این حرکت جنایتکاران اعلام کردند.

در بخشی از این بیانیه فرماندار شهرستان پردیس آمده است: سردارسلیمانی مجاهدی بود  که برای از پای در آوردن دشمنان بشریت و برای حفظ تمامیت ارضی و استقلال و امنیت ایران اسلامی خستگی ناپذیر بود و بی شک خون این سردار گرانقدر درخت تنومند مقاومت اسلامی را آبیاری  خواهد کرد و پرچم عزت و صلابتی  که این شهید بر افراشت به دست دیگر یاریگران مقاومت در منطقه همچنان با اقتدار برافراشته خواهد بود.

حجت الاسلام سید حسین حسینی، امام جمعه شهرستان پردیس طی پیامی اعلام کرد: شهادت این شهید بزرگوار اسلام آغاز کار است، فصل جدیدی در اوج گیری جبهه مقاومت و موجب اتحاد جهان اسلام  و جبهه مقاومت اسلامی  خواهدشد، حاج قاسم یک فرد نبود او نماد یک تفکر و یک راه نورانی و سمبل نصرت دین خدا و جهاد برای رهایی همه مظلومان عالم، پرورش یافته مکتب امام خمینی و سرباز مخلص امام خامنه ای بود.

سید مهدی هدایت مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس نیز ضمن تبریک و تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار شهید به نیابت از تمام آزدیخواهان جهان و تمام مبارزان و مجاهدان راه حق، عدالت و آزادی بر علیه نظام زورگوی جهانی جان بر کف و مخلصانه جنگید و بارها در مرز شهادت قرار گرفت و پس از عمری مجاهدت اجر و مزد خود را از سالار و سرور شهیدان دریافت کرد.

گفتنی است، کوروش گلریز شهردار پردیس، سعید علی بخشی شهردار بومهن، حسن لاله رئیس شورای اسلامی پردیس، حسینعلی سلیمانی فر رئیس کمیسیون  فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی پردیس، قاسم صفری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، علیرضا حقیقت شعار رئیس اتاق اصناف شهرستان پردیس طی پیام‌هایی شهادت سردار سرفراز حاج قاسم سلیمانی را تبریک  و تسلیت گفتند.

 

نظر شما