حجت الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه باقرشهر:

ما به آمریکا فقط یک سیلی زدیم ،اما برای آمریکاییها خیلی سنگین تمام شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۰۹:۳۰:۵۴
کد خبر: ۹۴۸۵۳۰
ما به آمریکا فقط یک سیلی زدیم ،اما برای آمریکاییها خیلی سنگین تمام شد
نماز جمعه این هفته بیستم دیماه ۹۸ مصادف باچهاردهم جمادی الاولی۱۴۴۱به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا استیری امام جمعه باقر شهر در مصلی بزرگ این شهر وباحضوراقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه باقرشهر در خطبه های نماز جمعه گفت:  تشییع پیکر سردار سلیمانی، بعداز تشییع پیکرحضرت امام بزرگترین تشییع است که طبق برآوردهای انجام شده، حدود ۸میلیون نفر در روز دوشنبه۱۶دی ماه ۹۸ در این تجمع کم‌نظیر شرکت کردند و شگفتی‌آفرین گردیدند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه  در تشییع پیکر سردار سلیمانی، ویژگیهایی وجود دارد گفت: اول اینکه این تشییع در دو کشور ایران و عراق انجام گرفت. در سه شهر کاظمین، نجف و کربلا (در عراق) و پنج شهر بزرگ اهواز، مشهد، تهران، قم، کرمان(ایران) کیفیت تشییع در هشت شهر از دو کشور در نوع خود بی‌نظیر است. دوم اینکه با احتساب جمعیت شرکت کننده در عراق و ایران، (در هشت شهر)، این جمعیت به حدود ۲۰میلیون نفر می‌رسد که از این جهت، یک رکورد تاریخی در جهان محسوب می‌گردد و بعید است این رگورد جابجا شود.سوماینکه  شهادت سردار سلیمانی و یارانش، آن هم بدست آمریکا و دستور ترامپ و به شکل ترور شبانه؛ علاوه بر موج اندوه و غم، امواجی از نفرت ملی و جهانی و روحیه حماسی و انتقام را به وجود آورد. این تشییع‌ها در واقع بمثابه تظاهرات‌های میلیونی انجام شد و در واقع یک رفراندوم ملی، برای گفتمان مقاومت بود.: چهارم اینکه هدف اصلی از به شهادت رساندن سردار سلیمانی ایجاد فضای رعب و وحشت در بین مردم عراق و ایران بود، لکن این تشییع‌ها را می‌توان، شجاعانه‌ترین و جسورانه‌ترین تشییع جنازه‌ها برشمرد.جمعیت فراوانی که از هر قشر و صنف و حزب و جناح و مذهب و قوم و قبیله و کشور و شهر، از ویژگی‌های این تشییع جنازه تاریخی گردید.بدون تردید آن شهادت بزرگ و این تشییع پیکر‌ها و آئین‌های بزرگ، برکات بزرگ و کم نظیری را هم در پی‌داشته و خواهد داشت که در آینده آثار آن روشن خواهد شد.

امام جمعه باقرشهر افزود: اماانتقام ایران از آمریکا، اگر چه انتقام از ریختن خون پاک سردار بزرگ اسلام و یاران اوست، اما انتقام ازدنائت پستی دشمن در عمل تروریستی و ناجوانمردانه اوست. انتقام از تخلفات و جرائم آمریکا در نقض قوانین بشری و بین‌المللی و انتقام برای بازدارندگی و پشیمان‌سازی در تکرار اعمال خبیثانه است.

حاج آقا استیری با اشاره به اینکه اما نباید فقط به حذف چند مهره بی ارزش یا با ارزش از دشمن،یافقط ضربه به چند پایگاه راهبردی و کلیدی‌ترین مهره‌های دشمن، محدود ‌شود گفت:  واقعا کدام پایگاه یا ژنرال خصم با سلیمانی ما، توان همتایی دارد وقابل مقایسه هست؟وقتی به فرموده سید مقاومت، کفش سلیمانی از سرِ ترامپ با ارزش‌تر است؟! انتقام راهبردی یعنی اینکه باید به اخراج آمریکا از غرب آسیا و تسریع افول و زوال آمریکا و در نهایت، تسریع در محو و ازاله‌ی نجاست رژیم صهیونیستی از کره خاکی بینجامد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز