با ریاست حسن رنجبر ، شهردارباغستان ؛

جلسه کارگروه تدوین بودجه سال مالی ۱۳۹۹ شهرداری باغستان برگزار شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۰:۵۵
کد خبر: ۹۴۹۶۸۴
جلسه کارگروه تدوین بودجه سال مالی ۱۳۹۹ شهرداری باغستان
 برگزار شد
جلسه توجیهی و رفع اشکالات بودجه سال 1399 شهرداری با ریاست شهردار و حضورمعاونین،مدیران و مسئولین شهرداری با هدف تعیین خط مشی و تدوین برنامه های سال آتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ حسن رنجبر شهردارباغستان در این جلسه فرآیند تدوین و بررسی بودجه سال آینده را ، بر اساس دستور العمل ابلاغی از سوی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، استانداری خوانده و گفت در این بررسی بودجه بیشتر براساس نیاز سنجی های علمی تنظیم می شود و ازدخالت و اعمال سلایق شخصی و بدون پشتوانه های اعتیاری و علمی جلوگیری می شود .

وی افزود:بودجه شهرداریها علاوه بر برنامه ریزی و کنترل عملیت اجرایی و خدمت رسانی به شهروندان،یک الزام قانونی به شمار میرود به همین جهت بودجه می تواند از طریق تخصیص بهینه منابع ، زمینه مصرف منابع در محل های یاد شده و کارایی و اثربخشی فعالیتهای شهرداری را فراهم آورد.

شهردارباغستان در ادامه اظهار داشت : تقویت ساز و کارهای مدیریت هزینه و انضباط مالی از طریق کاهش هزینه های غیر ضروری و استقرار نظام کنترل پروژه ها، اصلاح و تقویت منابع موجود و شناسایی و تامین منابع در امدی جدید و پایدار ، بهری گیری از ابزارهای نوین تامین مالی ، تسهیل فرایند مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی با رویکرد حمایت تولیدات داخلی از جمله ویژگی های بودجه سال آتی شهرداری میباشد.

رنجبر در پایان خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه های ناتمام، ساماندهی صنوف مزاحم ، اجرای فاز اول سامانه نظارت پایش تصویری، ایمن سازی، همسطح سازی و پیاده رو سازی در محلات مختلف ،تمرکز بر طرح نهضت آسفالت با رویکرد آسفالت کلیه معابر و کوچه های سطح شهر تا پایان سال 99 و توجه ویژه به موضوع آسیبهای اجتماعی از دیگر ویژگی های اجرایی بودجه سال ۱۳۹۹ میباشد.

 

 

نظر شما