رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد خبر داد:

کشف و ضبط یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۲:۳۷
کد خبر: ۹۴۹۹۷۰
کشف و ضبط یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد
سرهنگ سهرابی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد گفت بیش از یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۹ ماهه گذشته توسط پلیس در سطح شهرستان ملارد کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، دوازدهمین جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان ملارد به ریاست یزدان یار معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و باهدف ارائه گزارش اقدامات و فعالیتهای پلیس مبارزه با مواد مخدر در خصوص طرحهای جمع آوری معتادین متجاهر و تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح در نقاط آلوده به مواد مخدر در سطح شهرستان و .. تشکیل جلسه داد.

 سرهنگ سهرابی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد با ارائه گزارش از مبارزه با این پدیده خانمان سوز در سطح شهرستان گفت: بیش از یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۹ ماهه گذشته توسط پلیس در سطح شهرستان ملارد کشف و ضبط شده است. سرهنگ سهرابی افزود: طی اجرای ۱۴ طرح عملیاتی ۷۰ نفر قاچاقچی سابقه دار که در سطح شهرستان ملارد اقدام به توزیع مواد مخدر می کردند، با دستور مقام قضائی دستگیر و راهی زندان شدند.

وی اظهارداشت: بیش از یک هزار و ۵۴۸ معتاد متجاهر طی ۹ ماه گذشته در سطح شهرستان ملارد جمع آوری و به مراکز درمانی تحویل داده شدند. یزدان یار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان ملارد با بیان اینکه  در مبارزه با مواد مخدر نیازمند هماهنگی و همدلی مسوولان شهرستان هستیم، گفت: معتادان خیابانی روح و روان مردم جامعه را آزرده می کند که باید چهره شهرستان از وجود این افراد پاک شود، وجود حتی یک معتاد هم در سطح شهرستان زیاد است.

معاون فرماندار ملارد افزود: دستگاه ها مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند، در صورت کوتاهی و عمل نکردن به مصوبات با مدیران دستگاه مربوطه برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

وی ساماندهی و جمع آوری شلتر آقایان از مرکز شهر تا جلسه آتی  را از شهرداری و دیگر دستگاه های مرتبط خواستار شد.

یزدان یار گفت: دولت محترم تدبیر و امید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی اعتبارات بسیار خوبی را در این حوزه اختصاص داده که اجرای طرح ها و برنامه ها برای آگاهی و اطلاع رسانی این پدیده خانمان سوز نیازمند ورود جدی دستگاه های متولی و مشارکت مردم رادارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز