آقاعلیخانی:

حفظ وحدت و انسجام جهت مقابله با توطئه های دشمن ضروری است

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۰۸:۵۲:۱۷
کد خبر: ۹۵۰۱۶۵
حفظ وحدت و انسجام جهت مقابله با توطئه های دشمن ضروری است
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران با اشاره به ضرورت حفظ وحدت و انسجام بر لزوم مقابله با توطئه های دشمنان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رضا آقاعلیخانی در جلسه کمیسیون دانشجویی ضمن تسلیت درگذشت هموطنان در تشییع سردار سلیمانی و حادثه هواپیمای اکراینی اظهار داشت: با خانواده جان باختگان این حادثه ابراز همدردی می کنیم.

وی افزود: طبق تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور و با ورود دستگاه قضایی در اسرع وقت تصمیمات لازم در مورد این سانحه اتخاذ و اطلاع رسانی می شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: حضور عظیم و فراموش نشدنی مردم ایران اسلامی در مراسم تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شکوه دیگری از وفاداری مردم به انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان بود.

آقاعلیخانی با اشاره به توطئه های دشمنان تاکید کرد: دشمن هموراه مترصد فرصتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است از اینرو با هوشیاری و حفظ وحدت نباید اجازه موج سواری به دشمنان در چنین حوادثی را بدهیم.

نظر شما