برگزاری جلسه شورای نامگذاری شهر پرند

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۸:۲۱:۴۱
کد خبر: ۹۵۱۴۶۴
برگزاری جلسه شورای نامگذاری شهر پرند
جلسه شورای نامگذاری شهر پرند به ریاست محمد فولادی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر و با حضور نمایندگان اداره آموزش و پرورش، اداره امور ایثارگران، نماینده معاونت فرهنگی شهرداری و شرکت عمران در سالن شهید احمدی روشن شهرداری پرند برگزار شد.

به گزرش خبرگزاری برنا از تهران ؛  در این جلسه پیشنهاد مهندس عرب مبنی بر نامگذاری یکی از خیابان های اصلی شهر به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به تصویب رسید و امتداد بلوار جمهوری اسلامی (چهار بانده) از حد فاصل چهار راه فدک تا انتهای فاز ۶ به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تغییر یافت و نام بلوار جمهوری اسلامی از میدان آزادی تا چهارراه فدک بدون تغییر باقی ماند.

در این جلسه نام های پیشنهادی در خصوص بوستان های در حال احداث از سوی اعضای شورای نامگذاری مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید بوستان خطی فاز یک به نام بوستان خطی پرنیان، بوستان خطی فاز صفر به نام بوستان امید، بوستان دوچرخه سواری به نام بوستان رکاب نامگذاری گردد و در خصوص بوستان های بانوان و کودک بدون تغییر باقی ماند.

 همچنین بنا به درخواست ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر نامگذاری معابر بی نام شهر پرند به نام شهدای گرانقدر ارتش، مقرر شد مکاتبات لازم در خصوص نام و مشخصات شهدایی که خانواده آنها در پرند ساکن هستند ارسال شود تا نام این عزیزان در لیست نام های مورد تایید جهت نامگذاری معابر بدون نام قرار گیرد.

در ادامه این جلسه مقرر شد در راستای ارتقای حس تعلق شهروندان و هویت بخشی به فضاهای شهری و کم‌رنگ نمودن تفکیک جغرافیایی شهر به فازهای اعدادی، نسبت به تفکیک فازها و تقسیم آن به چند محل با نامهای اصیل ایرانی و اسلامی اقدام شود.

در این جلسه مقرر شد جهت سهولت در آدرس یابی شهرک آفتاب نسبت به نصب تابلو معرفی بلوک های این شهرک به صورت آزمایشی در مبادی ورودی توسط واحد زیباسازی اقدام شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز