فرماندار ری:

ارتباط موثر شورایاری ها با مردم تاثیر بسیار بالایی بر مشارکت مردم در انتخابات دارد

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۳:۳۵
کد خبر: ۹۵۲۴۴۴
ارتباط موثر شورایاری ها با مردم تاثیر بسیار بالایی بر مشارکت مردم در انتخابات دارد
جلسه هم اندیشی دبیران شورایاری های محلات شهرری با حضور حسین توکلی کجانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان با هدف بررسی مسائل و مشکلات محلات با شهرداری و دستگاههای خدمات رسان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ در این جلسه حسین توکلی معاون استاندر و فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به نقش مهم شورایاری ها در بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات گفت ؛ شورایاری ها بدلیل اینکه ارتباط ارتباط خوبی با مردم دارند ، می توانند نقش موثری در افزایش مشارکت مردم در انتخابات داشته باشند.

وی اظهار داشت : شورایاری یک کار داوطلبانه و مشارکتی است چرا که شغل محسوب نمی شود و در شهر تهران هم بدلیل گستردگی آن ، شورایاری ها می توانند پل ارتباطی بین مردم و شهرداری های نواحی باشند.

توکلی تاکید کرد : اگر هدف خدمت به مردم باشد نباید مسئولین دستگاههای خدمات رسان از مطالبات شورایاری ها دلخور شوند .

فرماندار ری ادامه داد : شرایط کشور بسیار حساس است و مردم مطالبه های به حق دارند و بدلیل تحریم های ظالمانه دشمنان و همچنین اتفاقات اخیر روی داده در کشور ، مردم نگاهشان این است که مطالباتشان پیگیری شود.

وی گفت : قرار نیست مسائل و مشکلات شهرری را کسی حل کند و ما خودمان باید دست به کار شویم و مشکلات شهرری را حل نمائیم.

در این جلسه که با حضور خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران ، افشار شهردار منطقه ۲۰ و مدیران دستگاههای خدمات رسان از جمله آب ، گاز و برق در محل فرمانداری ری برگزار شد ، دبیران شورایاری های محلات شهرری  طی سخنانی مشکلات محلات خود از جمله رفع خاموشی های معابر ، افت فشار آب و مشکلات ترافیکی را بیان کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز