آماده باش نیروهای منطقه ۵ برای اجرای عملیات یخ زدایی

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۶:۴۲:۴۳
کد خبر: ۹۵۲۷۵۹
آماده باش نیروهای منطقه ۵ برای اجرای عملیات یخ زدایی
شهردار منطقه 5 از آماده باش نیروهای منطقه 5 تا اتمام عملیات یخ زدایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ فریدون حیدری شهردار منطقه در جریان نظارت بر عملکرد معاونت های منطقه در عملیات برف روبی از آماده باش نیروهای منطقه 5 تا پایان عملیات یخ زدایی خبر داد.

وی تصریح کرد: پس از بارش برف با افزایش برودت هوا، معابر به صورت طبیعی دچار یخ زدگی می شوند که شهرداری منطقه 5 با توجه به اهمیت حفظ ایمنی معابر تدابیر لازم را برای این موضوع اندیشیده است تا بتواند موثرترین خدمات را پس از بارش برف به شهروندان ارائه کند.

شهردار منطقه 5 اظهار داشت: بیش از 700 نفر از نیروهای ستاد برف روبی منطقه با به کارگیری بیش از 200 دستگاه خودرو و تجهیزات تخصصی برف روبی و یخ زدایی طی روز و شب جاری آماده انجام عملیات یخ زدایی هستند.

حیدری از تامین 6000 کیسه شن و نمک طی شبانه روز گذشته برای استفاده شهروندان در زمان بارش برف خبر داد و اعلام کرد: با توجه به اهمیت موضوع یخ زدگی معابر 3000 کیسه شن و نمک دیگر نیز آماده شده و در معابر پرتردد در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی از پاکسازی معابر عمومی همچون اطراف پیاده روها، بیمارستان ها، درمانگاهها، پایانه ها، مساجد، پل های عابر پیاده خبر داد و گفت: ترافیک مسیرهای عبوری نیز به صورت لحظه ای رصد شده و در صورت نیاز بلافاصله اقدامات لازم برای برطرف کردن مشکلات احتمالی انجام می گیرد.

شهردار منطقه 5 همچنین از انجام عملیات درخت تکانی خبر داد و گفت: با توجه به احتمال شکستگی شاخه درختان با افزایش بار برف بر آنها، هم اکنون نیروهای خدمات شهری منطقه در حال عملیات درخت تکانی هستند و تا پایان این عملیات به کار خود ادامه خواهند داد.

وی همچنین از آمادگی 2 مددسرای منطقه برای پذیرایی از بانوان و آقایان نیازمند خبر داد و گفت: با توجه به سردی هوا این دو مدد سرا به صورت ویژه در حال خدمت رسانی به شهروندان نیازمند هستند تا در روزهای سرد سال، افراد نیازمند بتوانند در سرپناهی گرم آرام گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز