عباس پاشا:

مدیران حق استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیدای خاص را ندارند

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۲:۰۸
کد خبر: ۹۵۳۴۸۳
مدیران حق استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیدای خاص را ندارند
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با اشاره به لزوم برگزاری مطلوب انتخابات بر عدم استفاده مدیران از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیدای خاص تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ غلامرضا عباس پاشا در جلسه شورای اداری با بیان اینکه نظام اداری پاسخگو به دنبال اعتمادسازی و رضایت است اظهار داشت: توسعه اداری یکی از بایسته های نظام سیاسی و مشروعیت است که در نهایت مشارکت و مشروعیت سیاسی را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه ایجاد درک متقابل بین دولت و مردم یکی از مولفه های نظام اداری پاسخگو است گفت: بررسی موانع مدیریتی، اداری استان و تحقق و اجرای بخشنامه های دولت در استان از وظایف شورای اداری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران سپس با بیان اینکه ارزش افزوده جلسه اداری استان تهران باید معطوف به افزایش میزان رضایتمندی معطوف باشد افزود: برخی مواقع ادارات استان تهران درگیر بوروکراسی های دست و پاگیر اداری هستند که مشخصا این اختلافات به مردم آسیب می رساند.

وی تصریح کرد: حدود ۲۰۰ هزار نفر کارمند در ادارات استان تهران مشغول هستند که اگر هر کدام یک مشکل مردم را رفع کنند سبب جلب اعتماد عمومی می شود بنابراین مدیران باید تلاش کنند تا رضایت مردم را جلب کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران ادامه داد: در ارائه خدمات میز خدمت براساس ارزیابی های صورت گرفته از دستگاه های اجرایی استان شرکت توزیع برق تهران پیشرو است.

عباس پاشا در ادامه با اشاره به هم افزایی دستگاه ها در برگزاری انتخاباتی باشکوه خاطرنشان کرد: مدیران کل دستگاه ها نباید از امکانات دولتی به نفع یا علیه یک کاندیدای خاص استفاده کنند.

وی در پایان با اشاره به مهم ترین وظایف تاکید کرد: نحوه ارتباط دستگاه ها با نهادهای آموزشی، استفاده از ظرفیت تبصره ۱۹ قانون بودجه، الزام به ثبت به موقع ولادت و فوت، احراز هویت الکترونیکی، تدوین سند راهبردی جمعیتی، الزام به کاهش هزینه های غیرضرور، پاسخگویی شفاف و سلامت اداری و ارتقا پاسخگویی پیگیری می شود تا آسیب ها مرتفع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز