فرماندارشهرستان قدس ؛

در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات هنرمندان پیگیری خواهد شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۲:۵۸:۲۱
کد خبر: ۹۵۴۱۹۲
در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات هنرمندان پیگیری خواهد شد
دکتر لیلا واثقی در جمع هنرمندان که در سالن اجتماعات فرمانداری با هدف هم اندیشی برگزار شد، گفت: مشکلات هنرمندان در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرماندارشهرستان قدس با اشاره به این موضوع که شما نیز در تولید فرهنگ و هنر نقش دارید خاطرنشان کرد: ستاد تسهیل شهرستان علاوه بر حمایت از تولید کنندگان و صنایع از هنرمندان نیز به عنوان تولیدکنندگان فرهنگ حمایت خواهد کرد.

وی در ادامه افزود:دانشمندان، عصر چهارم دوره زندگی بشر را عصرصنعت هنر نامیده اند که فعالیت و حضور در این عرصه برای هنرمندان مفید واقع خواهد شد.

لیلا واثقی تصریح کرد: حلقه مفقودی هنرمندان شهرستان بازار مخاطب است که به نوعی هر کدام از آنان با این چالش روبرو هستند و می توان در ستاد تسهیل از این دست مشکلات را نیزهموار کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان با اشاره به این موضوع که امروز در اقتصاد کشور مردم دچار مصرف زدگی شده اند عنوان کرد: هنرمندان به عنوان نقش آفرینان فرهنگ می توانند در نهادینه کردن الگوی مصرف و کمک به اقتصاد کشور موثر باشند.

فرماندار شهرستان قدس در ادامه افزود: قطعا تشکیل پنجره واحد ستاد تسهیل با حضور کارگروه هنرمندان، می تواند هر آنچه اصحاب هنر و قلم خواهان هستند پیگیری و حل نماید.

وی در پایان از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خواستار شد تا با تشکیل کارگروه های هنری در شهرستان در میان هنرمندان استعدادیابی صورت گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز