رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد :

برنامه ریزی های آسیب رسان عامل جلوگیری از پیشرفت و توسعه فشافویه است

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۰:۵۴
کد خبر: ۹۵۴۲۳۵
برنامه ریزی های آسیب رسان عامل جلوگیری از پیشرفت و توسعه فشافویه است
رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد گفت: بخش فشافویه دارای ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی است اما در تصمیمات استانی با ارائه برنامه‌ های آسیب رسان از رشد و پیشرفت آن جلوگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ علیرضا زندی، رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد در نشست هم اندیشی بررسی معضلات انتقال مرکز پسماند به بخش فشافویه اظهار داشت: امروز یکی از وظایف اصلی انسان ها حفظ محیط زیست و سلامت جامعه است، لذا مخالفت خود را به عنوان نماینده مردم حسن آباد در شرایط فعلی که محیط زیست و منابع طبیعی حسن آباد به دلیل انتقال مرکز پسماند به این منطقه در معرض خطر است، اعلام میکنیم.

وی افزود: ضمن قبول و تأکید سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران حق اعتراض  و دفاع از حقوق مردم منطقه را بر خود واجب می دانیم، لذا میبایست از اجرای سیاست گذاری های اشتباه و کارشناسی نشده که تبعات منفی زیادی را به منطقه سرازیر میکند جلوگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد در ادامه گفت: حسن آباد به واسطه منابع طبیعی در اختیار، همجواری با فرودگاه امام خمینی(ره)، همجواری با بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه و منطقه آزاد و ویژه اقتصادی فرودگاه گنجینه نهان استان تهران محسوب می شود.

وی تصریح کرد: بخش فشافویه دارای ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی است اما در تصمیمات استانی با ارائه برنامه‌ های آسیب رسان از رشد و پیشرفت آن جلوگیری می شود.

زندی در ادامه تاکید کرد: در خصوص احداث مرکز پسماند در فشافویه اگر سازمان محیط زیست یا متولیان این امر، طرح کارشناسی شده ای را که حق و حقوق مردم در آن ضایع نشود و آسیبی متوجه محیط زیست و منابع طبیعی بخش نباشد ارائه کنند در آن صورت ممکن است بتوان در خصوص آن مذاکره کرد.

وی با بیان اینکه انتقال معضلات متعدد از سوی کلانشهر تهران به شهرستان ری جای بحث دارد، خاطر نشان کرد: طرح ایجاد مرکز پسماند در سال های گذشته نیز مطرح شده و به دلیل مجاورت با فرودگاه امام خمینی (ره) اهمیت این منطقه اجرایی نشده اما اخیرا برای بار دوم مطرح شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز