با حضورفرمانده سپاه شهرستان ملارد برگزار شد ؛

نشست اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی صفادشت

۱۳۹۸/۱۱/۰۳ - ۲۱:۴۰:۳۴
کد خبر: ۹۵۴۷۱۸
نشست اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی صفادشت
سرهنگ علی اکبر جهانی نژاد فرمانده سپاه شهرستان ملارد همراه با معروفی فرمانده و دیگر مسئولین بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان با حضور در دفتر مدیریت شهرک صنعتی صفادشت با حبیبی(رئیس هیات مدیره)، موسوی، سبحانی، شیخلر از اعضای هیات مدیره و رهگذر مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی صفادشت دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در ابتدای این دیدار دکتر رهگذر ضمن خوش آمد گویی و تشکر از توجه و حضور مسئولین در شهرک گزارشی از وضعیت فعلی شهرک صنعتی صفادشت و همچنین عملکرد شش ماهه مدیریت جدید ارائه دادند.

وی با بیان برخی از مواتع و مشکلات موجود در شهرک، تامین آب شرب و امنیت عمومی شهرک را دو مشکل مهم و بحرانی شهرک اعلام کردند و خواستار پیگیری در جهت حل این موضوعات شدند.

وی در ادامه اضافه کرد: تلاشهای بسیاری در خصوص حل مشکلات روبنایی، زیربنایی و ساختاری شهرک صورت گرفته و مکاتبات زیادی انجام شده اما با توجه به اهمیت موضوعات مذکور نیاز به عزم مسئولین شهرستانی و استانی برای مرتفع شدن آنها دارد.

وی همچنین در خصوص مشکل تامین امنیت عنوان داشت با توجه به دسترسی شهرک از روستاهای همجوار، گاهاً از این طریق اتفاقات ناگوار و ناهنجاری صورت میگیرد.

در ادامه حبیبی و موسوی از اعضای هیات مدیره نسبت به برخی مشکلات همچون نبود زیرساختهای لازم و بروکراسی های اداری طولانی و همچنین عدم حمایت مناسب از صنعتگران اشاره کردند.

در این جلسه معروفی ضمن تشکر از رویکرد جدید مدیریت شهرک از آمادگی بسیج کارگری نسبت به ایجاد پایگاه بسیج در کارخانجات خبر داد.

در انتهای این نشست صمیمی سرهنگ جهانی نژاد ضمن بیان لزوم فرهنگ سازی جهت گسترش فعالیت بسیج در کارخانجات اعلام آمادگی نمود تا از طریق شورای تامین شهرستان ملارد پیگیر حل مشکلات شهرک صنعتی صفادشت بخصوص موضوعات آب و امنیت در راستای تحقق شعار رونق تولید و حمایت از تولیدکنندگان و اشتغال باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز