رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان ورامین:

با جدیت تمام از حق مردم ورامین دفاع می کنیم / مسابقه به هیچ عنوان قابلیت برگزاری نداشت

۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۸:۲۹:۰۲
کد خبر: ۹۵۴۷۶۱
با جدیت تمام از حق مردم ورامین دفاع می کنیم / مسابقه به هیچ عنوان قابلیت برگزاری نداشت
رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان ورامین در خصوص حواشی دیدار سوم شهروند ساری و ستارگان ورامین گفت : با جدیت تمام از حق مردم ورامین دفاع می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین علی اعلاء رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان ورامین در خصوص حواشی دیدار سوم  شهروند ساری و ستارگان ورامین اظهارداشت: طبق رای کمیته انضباطی بازی قرار بود بدون تماشاگر برگزار شود اما از همان ابتدا با قاطعیت تمام میگوییم که بیش از ظرفیت مجاز در سالن حضور داشتند و جالب است که می گوید این ها مسئول هستند، آیا مسئولان ساری بودند که با مشت و لگد به سمت اعضای هیئت مدیره ما حمله ور شدند؟

وی افزود: با جدیت تمام از حق نماینده‌ ورامین دفاع میکنیم و مستندات بسیار واضح است،قانونا مسابقه باید بدون تماشاگر برگزار می شد که طبق صورت جلسه با احتساب بازیکنان و کادرفنی می بایست ۵۰ نفر در سالن حضور داشتند با یک نگاه به عکس و حساب سرانگشتی مشخص است بسیار بیش از ظرفیت تعیین شده در سالن بودند و به هیچ عنوان شرایط برگزاری را نداشت.

اعلاء خاطرنشان کرد: کمتر از یک ماه تا انتخابات مانده و نماینده مردم ساری که احتمالا تمام ابعاد ماجرا را‌نمی داند و مستندات را ندیده تیم ستارگان را مقصر دانسته وی باید با عواملی که باعث خدشه دار شدن نام این شهر در دو بازی متوالی برخورد کند تا بیش از این ساری بد نام نشود آقای نماینده حرفی نزنید که بعدها با ارائه مستندات به دروغگویی مشهور شوید شما باید از مردم ورامین و فحاشی های بسیار رکیک انجام شده در بازی دوم به اعضای این تیم عذرخواهی کنید.

رئیس هیئت مدیره ستارگان ورامین تصریح کرد: در هر لباسی اعم ازخبرنگار و عکاس و مسئول به تیم ما حمله ور شدند که این امری واضح و مبرهن است و کمیته انضباطی برای یکبار هم که شده برای برچیدن چنین ناجوانمردی های از روح پاک ورزش ورود جدی کند ما اخلاق را به نتیجه گیری ترجیح دادیم و بازی بدون‌ تماشاگر بوده و چرا باید به صورت واضح و آشکار قانون شکنی شود و این اتفاقات شوم رقم بخورد.

اعلاء در‌پایان گفت:جالب است که پس از بازی نیز قصد حمله ور شدن به کاروان ستارگان ورامین را داشتند‌ که از نیروی انتظامی استان‌ مازندران برای اسکورت و همراهی این تیم تشکر و قدردانی نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز