امام جمعه باقرشهر:

دشمنان به دنبال تشدید نارضایتی اجتماعی در بین اقشار مختلف مردم هستند

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۳:۴۱
کد خبر: ۹۵۵۰۸۸
دشمنان به دنبال تشدید نارضایتی اجتماعی در بین اقشار مختلف مردم هستند
حجت الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه باقرشهر:دشمنان علاوه بر ناراضی‌سازی در عرصه‌اقتصادی،به دنبال تشدید نارضایتی اجتماعی در بین اقشار مختلف مردم هستند

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نماینده ولی فقیه در نماز جمعه گفت: این حرکت تاریخی فاطمه علیها السلام همان طور که الگوی مناسبی برای تمام انسانهای آزاده جهان است که در مقابل ظلم و بی عدالتی سکوت نکنند و از حقّ دفاع کنند، الگوی ویژه ای برای زنان جامعه اسلامی می باشد تا ضمن رعایت شئونات اسلامی و حفظ حجاب و عفّت، در مسائل اجتماعی حضور پیدا کرده، از عدالت و عدالت خواهی و حقوق مشروعه خود و جامعه دفاع کنند.

او افزود: آری، زندگی حضرت زهرا علیها السلام و دیگر زنان بزرگ اسلامی پاسخ محکمی به توطئه کسانی است که احکام و آداب اسلامی را مانع فعالیت های اجتماعی زنان می شمارند تا با این بهانه احکام اسلامی را کنار زده، با برچیدن عفّت عمومی جامعه به اهداف شوم خود که نابودی فرهنگ و معنویت جامعه است، نائل آیند.

امام جمعه باقرشهر با اشاره به اینکه مستحضرهستید که ایران اسلامی در دو سه سال اخیر در یک جنگ ترکیبی به مصاف آمریکا و اتباع او آمده است گفت: اگر چه اولویت اول استکبار در حال حاضر، فشار حداکثری اقتصادی است، اما برای تکمیل قطعات جورچین راهبرد شیطانی خود، از هیچ ترفندی فروگذاری نمی‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین استیری افزود: سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی، بهانه واهی به دست فرصت‌طلبانی داد که نقش پادوهای مفلوک آمریکا را بازی می‌کنند.کنفدراسیون فوتبال آسیا که ریاست آن برعهده شیخ سلمان؛ از شاهزادگان حکومت منفور و ضد انسانی بحرین است، اعلام کرده است؛ از آنجا که پس از حادثه هواپیمای اوکراینی، آسمان ایران، امنیت لازم را ندارد، شرکتهای هواپیمایی از سفر به ایران اجتناب می‌کنند.بدین جهت مسابقاتی که بین چهار باشگاه سپاهان، پیروزی، استقلال و شهرخودرو با حریفان خارجی خود در ایران برگزار می‌شود باید در کشور ثالث برگزار شود، این در حالی است که آسمان کشوری مثل عربستان که شش سال است درگیرجنگ با یمن است و هر لحظه احتمال حادثه می‌رود، امن قلمداد شده است. اماآسمان ایران ناامن.

امام جمعه باقرشهر با اشاره به تحریم فوتبال ایران گفت: اگر چه این اقدام، شوک سنگین به پیکره‌ی ورزش ایران است، لکن مدیران چهار باشگاه مزبور و پیشکسوتان فوتبال مواضع عزتمندانه و قاطعی را اتخاذ کرده و گفته‌اند؛ حاضر نیستند به هیچ قیمتی عزت و شوکت ایران اسلامی را زیر پا بگذارند. که ما از این حرکت جوانمردانه تقدیر و تشکر میکنیم.

او افزود: هدف اصلی از این اقدام، تحت تاثیر و فشار قرار دادن افکار عمومی به ویژه نسل جوان است که به این بازی و هیجانات آن علاقه دارد. به ویژه این که دو سه باشگاه محروم شده، ازباشگاههای پرطرفدار کشور هستند. در حقیقت این بار خواسته‌اند علاوه بر ناراضی‌سازی در عرصه‌ی اقتصادی، تشدید نارضایتی اجتماعی در بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان را در دستور کار خود قرار دهندکه البته به هدف خود نخواهندرسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز