حیدریان مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران:

خانه ایثارگران به کسی تریبون انتخاباتی نمی‌دهد

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۳:۱۰
کد خبر: ۹۵۵۶۸۸
خانه ایثارگران به کسی تریبون انتخاباتی نمی‌دهد
مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران با تاکید بر اینکه خانه ایثارگران در انتخابات، از هیچ جناح سیاسی حمایت نمی‌کند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند که شخص اصلح را انتخاب کنید و به آن رأی دهید و ما نیز ضمن انتخاب فرد اصلح، در خانه ایثارگران به کسی تریبون انتخاباتی نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ هفتمین نشست «نقش ایثارگران در بیانیه گام دوم انقلاب»،با حضور سردار «توسلی» رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس، حجت‌الاسلام «سید حسین حسینی نوری» امام جمعه شهرستان ملارد، «اکبر حیدریان» مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران و جمعی از ایثارگران در سالن همایش‌های بیمارستان شهدای هفتم تیر برگزار شد.

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران در این نشست، با تاکید بر اینکه خانه ایثارگران در انتخابات از هیچ جناح سیاسی حمایت نمی‌کند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند که شخص اصلح را انتخاب کنید و به آن رأی دهید و ما نیز ضمن انتخاب فرد اصلح، در خانه ایثارگران به کسی تریبون انتخاباتی نمی‌دهیم.

وی با اشاره به تلاش خانه ایثارگران در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: خانه ایثارگران در این راستا تصمیم گرفت تا کمیسیون‌های تخصصی مختلفی را ایجاد کند که تاکنون تشکیل این کمیسیون‌ها ۹۵ درصد پیشرفت کرده است.

حیدریان به ترور سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» اشاره کرد و گفت: ترامپ فکر کرده است که با ترور فرزندان انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هر کاری که می‌خواهد، می‌تواند در کشور ما انجام دهد؛ این در حالی است که انقلاب اسلامی سرداران زیادی مانند سردار سلیمانی دارد و انقلاب ما به سادگی به‌دست نیامده است که با ترور این سردار اسلام، مانعی در حرکت آن ایجاد شود.

وی انکار تعداد کشته‌شدگان و مجروحان پایگاه آمریکایی عین‌الاسد را نشانه ضعف و ترس آمریکایی‌ها عنوان و تصریح کرد: سید حسن نصرالله منتظر فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است تا اسرائیل را نابود کند.

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران با انتقاد از تخریب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان اشتباه انسانی در هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اکراین، تأکید کرد: سپاه از ابتدای تشکیل خود خصوصاً مواردی مانند سیل و زلزله بسیار برای مردم زحمت کشیده است.

 

نظر شما