رییس شورای اسلامی شهرقدس :

مسئولان فرادستی نسبت به پایبندی به تعهدات خود و حقوق مردم توجه بیشتری داشته باشند

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۹:۴۳
کد خبر: ۹۵۶۲۴۴
مسئولان فرادستی نسبت به پایبندی به تعهدات خود و حقوق مردم توجه بیشتری داشته باشند
رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: مسئولان فرادستی نسبت به پایبندی به تعهدات خود و حقوق مردم توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین چناقچی در جلسه رسمی ۲۲۳ شورای اسلامی شهرقدس ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت زهرا(س)، گفت: زیرگذر اسماعیل آباد یکی از مسیرهای اصلی به جاده تهران- شهر قدس است و این پروژه به دلیل تعریض و اصلاحات هندسی مدت زمان طولانی است که با حرکت لاکپشتی در حال اجرا است و دلیل اصلی کندی این پروژه، به عدم ایفای تعهدات برخی از ادارات بر می گردد.

وی افزود: بخشی از ترافیک موجود در قدس ناشی از مسدود بودن همین پل زیرگذر تولیدگران است که باعث رنجش و نارضایتی شهروندان نیز شده است.

چناقچی اظهار داشت: در جلساتی که سال پیش برگزار شد از مسئولان قول گرفتیم که این پروژه سریعتر به بهره برداری برسد، اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است و پیگیری مسئولین شهرقدس کافی نیست و پیگیری استاندار تهران را می طلبد.

رییس شورای اسلامی شهرقدس ذکر کرد: رفع این مشکل ماه هاست که همچنان در دست اقدام است و در صورت باز شدن این مسیر میزان زیادی از ترافیک ورودی شهر کاهش می یابد و  مسئولان راه آهن به تعهدات خود در مورد تعریض پل تولیدگران  اسماعیل آباد شهرقدس اقدام کنند    نسبت به پایبندی به تعهدات خود و حقوق مردم توجه بیشتری داشته باشند.

 

نظر شما