جلسه دورنگاه شهرداری تهران به میزبانی منطقه۲۲ برگزار شد؛

نوذرپور: باید با مردم شفاف بود/خامسیان: به دنبال اعتماد سازی با شهروندان باشیم

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۵:۰۹:۰۵
کد خبر: ۹۵۶۴۳۰
نوذرپور: باید با مردم شفاف بود/خامسیان: به دنبال اعتماد سازی با شهروندان باشیم
شهردار منطقه22 تاکید کرد: روابط عمومی منطقه با شفافیت به مردم اطلاع رسانی می کند و اساس ما در منطقه مردم هستند، ما مردم را از خود میدانیم و نه نامحرم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه دورنگاه شهرداری تهران به میزبانی قطب گردشگری پایتخت با حضور  مصطفی کاظمی مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران، نوذرپور شهردار منطقه22، غلامحسین محمدی مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و مدیران روابط عمومی های شهرداری تهران برگزار شد.

نوذرپور شهردار منطقه22 در این جلسه با بیان اینکه مدیریت جدید شهری بر اساس شعارها و برنامه های شورای پنجم بر سرکار آمده است، گفت: شورای پنجم شهر تهران با رای قابل توجه ی از مردم بر سرکار آمد و باید مردم را از اقدامات خود آگاه سازیم.

نوذرپور با بیان اینکه در آن زمان مردم از وضع موجود رضایت نداشتند و خواستار تغییرات بودند و اکنون انتظار دارند تغییرات و اقدامات مدیریت جدید شهری را ببینند، افزود: این وظیفه روابط عمومی ها است تا نشان دهند در دوره جدید مدیریت شهری چه تغییرات و اتفاقاتی افتاده است و صدای افکار عمومی را هر چه بهتر به مدیران شهری برسانند.

وی تاکید کرد: اصلاح طلبان به برنامه اعتقاد دارند و به آن عمل می کنند و در چهار چوب قانون قدم بر می دارند.

شهردار منطقه22 با بیان اینکه قانون برای همه است و نه فقط برای مردم،خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای این دوره مدیریت شهری، پیروی از قانون است و به غیر از قانون کاری نمی کنند.

نوذرپور تاکید کرد قانون شامل حال همه می شود و تمام ارگان ها و نهادها را به یک چشم می بینیم و با مردم فرقی برای ما ندارند.

وی با اشاره به اینکه شهردار تهران یک شهرساز قانونمدار است، ادامه داد: در منطقه22 هم قانون حرف اول را میزند.

 

شهردار منطقه ۲۲ به طرح تفصیلی جدید منطقه اشاره کرد و افزود: تصویب و اجرای این طرح  یکی از نمادهای قانونمداری در منطقه است و این طرح در شورای عالی شهرسازی و معماری تصویب شده و از این به بعد رویکرد زیست محیطی در منطقه اجرا خواهد شد.

نوذرپور با اشاره به ظرفیت‌های بالای طرح تفصیلی منطقه 22 گفت: این طرح از قابلیت‌های خوبی برخوردار است که در کنار جلوگیری از افزایش جمعیت پذیری سعی دارد تا راهکار‌هایی را نیز برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی این منطقه ارائه کند.

وی در ادامه افزود: اولین اقدام ما این بود که از بلند مرتبه سازی جلوگیری کنیم و بر این اساس هیچ پروانه‌ای برخلاف مفاد طرح تفصیلی و هیچ پروانه بلند مرتبه سازی صادر نکرده‌ایم.

نوذرپور تاکید کرد: روابط عمومی منطقه22 با شفافیت به مردم اطلاع رسانی می کند و اساس ما در منطقه مردم هستند، ما مردم را از خود میدانیم و نه نامحرم.

علیرضا خامسیان مدیر روابط عمومی منطقه22 در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات منطقه22 در دوسال گذشته طی سخنانی، گفت:آنچه امروز باید در روابط عمومی های شهرداری تهران اتفاق بیفتد ایجاد اعتماد در بین مردم است.

خامسیان بر هم اندیشی مدیران شهری تاکید کرد و افزود: ما به عنوان یک نهاد خدمات رسان باید ایجاد اعتماد کنیم هم بین مردم و هم بین ارگانها.

 

نظر شما