سمینار راهکارهای برتر کارآفرینی شهرستان پردیس

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۷:۳۷:۵۱
کد خبر: ۹۵۶۵۷۶
سمینار راهکارهای برتر کارآفرینی شهرستان پردیس
سمینار راهکارهای برتر کارآفرینی در شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سمینار راهکارهای برتر کارآفرینی با حضور مسولین ، و ۱۴۸ نفر از کارآفرینان ، بانوان توانمند و دانش آموزان مدارس فنی وحرفه ای به همت امور بانوان فرمانداری و معاونت فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان و با همکاری بخشداری بومهن، شرکت عمران پردیس، کلینیک مددکاری خوارزمی ومرکز آموزش غذایی نارمیلا با سخنرانی و تدریس دکتر سیدرحمان حسینی مدیرعامل شرکت کارآفرینی ایده پردازان مهرگان و دکتر امینی کلیبر نوآور و کارافرین در صنعت پلاستیک در دانشکده علوم شناختی پردیس برگزارشد.

معاون اداره ورزش و جوانان اظهار کرد : با برگزاری همچین همایش‌هایی قصد داریم نگرش‌های کارآفرینی در سطح شهرستان به ویژه نزد جوانان و بانوان را عوض کرده و صاحبان ایده کسب و کار را به شناسایی فرصت‌های جدید کسب و کار ترغیب سازیم.

دکتر درخشان دارا در خصوص مفهوم کارآفرینی گفت: کارآفرینی ایجاد یک ایده و نوآوری از ذهن هرشخص است که می تواند از این ایده محصولی در بازار عرضه کند

 دکتر حسینی در این کارگاه مباحثی همچون باورهای غلط در کار آفرینی- چگونه یک کار آفرین شویم ،چگونه یک کارآفرین موفق شویم ،چگونه بدون هیچ پولی کسب و کار شروع کنیم را ارائه کرد.

وی تصریح کرد: مهمترین اصل در این که بتوان از ظرفیت بانوان استفاده کرد این است که بانوان، ابتدا به خودباوری رسیده و توان خویش را محدود به فعالیت‌های خاص نکنند لذا با استمرار اینگونه اقدامات در شهرستان باور به دانایی توانایی و خوکفایی را افزایش خواهیم داد.

گفتنی است این برنامه با حضور معاون  برنامه  ریزی فرمانداری شهرستان پردیس ،روسای ادارات و سخنرانی رضا خدادادی  بخشداربومهن و سیفی رییس اداره ورزش و جوانان  همراه بود.

 

11

index

8

7

ق

1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز