شهردار منطقه۲۲ در نشست با شهرداران منطقه، مطرح کرد:

شهردار مدرسه بودن یک تمرین دموکراسی است

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۲:۳۷:۳۲
کد خبر: ۹۵۶۷۷۸
شهردار مدرسه بودن یک تمرین دموکراسی است
شهردار منطقه22 شهردار مدرسه بودن را یک تمرین دموکراسی دانست و گفت: حضور شما دانش آموزان در تمام عرصه های تصمیم گیری کشور لازم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ علی نوذرپور شهردار منطقه 22 در این نشست طی سخنانی گفت: کشور ما یک کشور جمهوری و مبتنی بر رای مردم و باید کارها بر اساس نظر مردم انجام شود.

شهردار منطقه22 با بیان اینکه سرنوشت کشور در دستان شما دانش آموزان است، افزود: شهرداران مدارس باید در کنارکسب تحصیل و دانش، حضوراجتماعی فعالی را در سرای محلات و اجرای برنامه های خلاقانه داشته باشند.

نوذرپور با بیان اینکه شهردار مدرسه بودن یک تمرین دموکراسی است، ادامه داد: حضور شما دانش آموزان در تمام عرصه های تصمیم گیری کشور لازم است.

وی با اشاره به طرح تفصیلی جدید منطقه22، خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در دوره جدید مدیریت شهری به آن توجه شد، بازنگری طرح تفصیلی منطقه 22 بود که این بازنگری با رویکرد انقباض‌پذیری و افزایش ارتقای کیفیت زندگی انجام گرفت که در نهایت این طرح تهیه و تصویب شده است.

نوذرپور ادامه داد: طرح تفصیلی جدید منطقه‌ 22 قابلیت‌های خوبی را دارد که از آن جمله می‌توان کمک به انضباط شهری و جلوگیری از‌ از بین رفتن اکولوژیک منطقه و همچنین راهکارهای توسعه حمل و نقل عمومی در منطقه 22 و در نهایت حفظ و نگه‌داشت محیط زیست اشاره کرد. در طرح جدید توجه ویژه‌ای به حفظ منطقه و بازگشت به گذشته شده است.

شهردار منطقه22 با اشاره به اینکه در دیگر کشورها مسئولیت انتظامات، محیط زیست، آموزش و پرورش، آب فاضلاب، ثبت احوال و... بر عهده شهرداری ها است، گفت: اما متاسفانه در کشور ما اینگونه نیست و این وظایف محلی بر عهده دولت است و تمایلی برای واگذاری این وظایف به مدیریت محله را ندارد.

وی با اشاره به مدیریت پسماند در منطقه22، افزود: در موضوع تفکیک پسماند در دوسال پیش به میزان 3 درصد جمع آوری می شد ولی اکنون به 18 درصد ارتقاع یافته است. همچنین پلتفرم هوشمند مدیریت پسماند را برای شهروندان طراحی کردیم تا هرچه راحتتر بتوانند بازیافت خود را تحویل دهند.

شهردار منطقه 22 تصریح کرد: اپلیکیشن بازماند که ویژه شهروندان محدوده تحت پوشش این پلتفرم است، درحال حاضر دارای سرویس هایی مانند: ثبت درخواست جمع آوری پسماند خشک و الکترونیکی از درب مسکونی و تجاری یا اداری شهروندان و ساکنین منطقه و غیره است.

گفتنی است در پایان شهرداران مدارس پس از ارائه گزارش و اقدامات انجام شده تاکنون به بیان مشکلات، نواقص، کمبودها و مسائل مورد نیاز در مدارس خود پرداختند و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز