فرماندار ویژه شهرستان ری :

سلامت کاری مهمترین اولویت مدیریت شهری شهرستان ری است

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۳:۱۳:۳۶
کد خبر: ۹۵۶۸۱۹
سلامت کاری مهمترین اولویت مدیریت شهری شهرستان ری است
حسین توکلی در مراسم معارفه شهردار باقرشهر سلامت کاری را مهمترین اولویت مدیریت شهری شهرستان ری خواند .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حسین توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری و معاون استاندار تهران در مراسم معارفه شهردار جدید باقرشهر گفت : مامروز شاهد فصل تازه ای در مدیریت شهری باقرشهر هستیم که خوشبختانه مدیریت شهری باقرشهر عملکرد خوب و مناسبی داشته و در همه حوزه ها با تمام فراز و نشیب پروژه های خوبی را برای مردمان باقرشهر احداث کرده است .

 حسین توکلی در ادامه یادآور شد : شهر باقرشهر به دلیل وجود مدیران دلسوز و ریشه ای بسیار در استان تهران زبانزد بوده و امیدواریم در این زمان کم باقی مانده مدیریت شهری دوره پنجم بتوانند اتفاقات خوبی را رقم زنند .

وی مدیریت پویا را یکی از عوامل موفقیت در امور دانست و اظهار داشت : باید برای انتخاب مدیران تمام جوانب را سنجیده و به خواسته عامه مردم  به دور از خواسته های شخصی خود توجه نماییم  و در سایه همدلی و وحدت به امور عامه مردم توجه ای ویژه نماییم .

فرماندار ویژه شهرستان ری از تلاش و زحمات دکتر ناصری پور  تقدیر نمود و افزود : ایشان با تعهد به کار و اخلاق مداری خدمات شایسته ای داشته اند و تلاش های مهندس سرنابه را نیز ارج می نهیم .

وی سلامت کاری را مهمترین اولویت مدیریت شهری شهرستان ری خواند و یادآور شد : اخلاق مداری اصل مهمی است و سلامت کاری مهمترین اولویت در شهرستان ری است در همین راستا در آمد پایدار در شهرداری ها باید ارتقا پیدا کند و برای آینده شهر باید از سرمایه گذار استفاده کنیم و از این امر حمایت کنیم .

توکلی در پایان سعید استاد فرج را منشا خدمات خوب و دلسوزانه در باقرشهر دانست و گفت : سعید استاد فرج از مدیران باسابقه در شهرستان ری و استان تهران است که همواره از پتانسیل های مجموعه خویش استفاده نموده و از نیورهای کارآمد حمایت کرده است و امیدواریم همچون قبل موفقیت های بسیاری در باقرشهر به دست آورد .

 

photo_2020-01-28_13-02-10

photo_2020-01-28_13-02-12

نظر شما