رئیس شورای اسلامی شهر باغستان خبر داد:

نامگذاری استادیوم ورزشی ۵۰۰۰ نفری باغستان به نام سردار سلیمانی

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۷:۵۴:۲۳
کد خبر: ۹۵۷۸۷۵
نامگذاری استادیوم ورزشی ۵۰۰۰ نفری باغستان به نام سردار سلیمانی
استادیوم ورزشی ۵۰۰۰ نفری باغستان به نام سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ رئیس شورای اسلامی شهرباغستان از نامگذاری استادیوم ورزشی، تفریحی ۵۰۰۰ نفری باغستان به نام سردار شهید سپاه اسلام "سپهبد قاسم سلیمانی" خبر داد.

مهندس امامی اظهار داشت: کلنگ زنی عملیات احداث این پروژه چند منظوره ۵۰۰۰ نفری که به تازگی انجام شده، در زمینی به مساحت ۲۵۰۰۰ مترمربع با امکاناتی از قبیل پیست دوچرخه سواری، امکانات فرهنگی ،تفریحی و ورزشی، پارکینگ، سالن های متعدد ورزشی و ... با هدف افزایش میزان سرانه ورزشی و رفاه شهروندان درشهر باغستان طراحی شده است.

این مقام مسئول گفت: شورای اسلامی و شهرداری باغستان در جلسه ای تصمیم به مزین کردن نام استادیوم ۵۰۰۰ نفری شهر به نام مطهر شهید پرافتخار اسلام سردارحاج قاسم سلیمانی شد.

مهندس امامی هدف از این اقدام را ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواند و افزود: به منظور زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای والامقام اسلام ، تکریم و تجلیل از رشادت های سراسر افتخار سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، شورای اسلامی و شهرداری باغستان از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

جلال امامی ریاست شورای شهرباغستان تصریح کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای والامقام اسلام از وظایف همگان می باشد و راه آنها برای همیشه ادامه خواهد داشت. سردار شهید قاسم سلیمانی خدمات بزرگ و ارزنده ای را برای جهان اسلام به ارمغان آورد بنابراین بشریت مدیون این سردار سرافراز اسلام است و ما باید دین خودمان را به آن شهید بزرگوار ادا کنیم.  وامروز با افتخار و سربلندی این نامگذاری ها در سراسر ایران عزیزمان رو به افزایش است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز