رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری:

شفاف سازی ارائه خدمات در دستور کار مسئوولین قرار بگیرد

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۰:۲۹:۰۵
کد خبر: ۹۵۹۱۸۴
شفاف سازی ارائه خدمات در دستور کار مسئوولین قرار بگیرد
نشست خبری علی حسین معین نعمتی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری با اصحاب رسانه بمناسبت ایام مبارک دهه فجر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ نعمتی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهل و یکمین بهار انقلاب گفت: طلیعه دهه فجر 98 را خدمت آحاد مردم ایران و مردم شهیدپرور شهرستان ری و جامعه معلولین تبریک عرض میکنم.

او با ذکر این نکته که اصحاب رسانه گوش شنوای مسئولین و رابط بین مردم و مسئولین هستند گفت: افتخار خدمت در شهرستان ری را پیدا کردم و انشالله با کمک شما عزیزان بتوانیم مشکلات و معضلات که جامعه بهزیستی با آن برخوردار است را به حداقل ها برسانیم.

نعمتی مسئولیتش را مسابقه خدمت  رسانی دانست و بیان کرد: با مطالبه گری صحیح، بایستی جامعه هدف را بالا ببریم و با کنترل مدیریت منابع و ورودی ها و خروجی هایی که از طریق نهادهای دولتی و خصوصی و مشارکتهای مردمی به اداره بهزیستی تزریق می شود بتوانیم در بحث خدمات که وظیفه باطنی مجموعه بهزیستی است به نحو احسنت عمل کنیم.

او رعایت حقوق شهروندی را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: یک کارمند بایستی تمام هدفش را برای جامعه هدف قرار بدهد و شفاف سازی ارائه خدمات بایستی در دستور کار کارمندان و مدیران بهزیستی شهرستان ری قرار بگیرد.

او با اشاره به اینکه بزرگترین کمپ در شهرستان ری قرار دارد گفت: در سال جاری حدود 37000 نفر معتاد غربالگری شده اند و در کمپهای مورد نظر تحت مراقبت هستند.

نعمتی در خصوص سوال خبرنگار اختصاصی برنا مبنی بر وجود کمپ های غیرمجاز در حاشیه شهرستان ری گفت: از آنجاییکه جواز کمپ های مجاز از طریق اداره بهداشت و سازمان بهزیستی صادر می شود ، اداره بهزیستی متولی جمع آوری این گونه مراکز نیست و مجموعه فرمانداری، بخشداری و دادگستری و نیروی انتظامی مسئول جمع اوری این مراکز هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز