امام جمعه باقرشهر:

انقلاب اسلامی یک حادثه تاریخی بود

۱۳۹۸/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۳:۵۶
کد خبر: ۹۶۱۳۳۳
انقلاب اسلامی یک حادثه تاریخی بود
نماز عبادی سیاسی بخش کهریزک به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا استیری امام جمعه محترم باقر شهر در مصلی بزرگ این شهر وباحضوراقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ امام جمعه باقرشهر با اشاره به فرارسیدن ۲۲ بهمن وسالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در آستانه ۲۲ بهمن هستیم ما با توجه و عنایت حضرت حق چنین عزّتی را پیدا کردیم این را باید قدرش را بدانیم و این جای شکر دارد ما باید شاکر باشیم به درگاه الهی که با وجود اینکه دشمنان نمی خواستند انقلاب به مرز ۴۱ سالگی رسید.

نماینده ولی فقیه در باقرشهر افزود: ان شاءالله همه ما در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت میکنیم و با امام و رهبری پیمان می بندیم چرا که امام در عصر خودش و مقام معظم رهبری امروز سُکاندار کشتی انقلاب هستند وبا حضوردرراهپیمایی با آنها پیمان می بندیم با آرمانهای دویست و سی هزار شهید پیمان میبندیم و به صحنه می آییم خصوصاً امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شرایطی قدم می گذاریم که دشمن را در تمام عرصه ها ناکام گذاشتیم مگر کم تلاش کردند توطئه کردند شیطنت کردند دراین چند ماهه اخیر آشوبها وشیطنتها شهادت امیر مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی اما ملت ما پاسخ وسیلی دیگری بر چهره کریه آنها خواهند زد.

حاج آقا استیری ادامه داد: انقلاب اسلامی یک حادثه منطقه‌ای نبود بلکه یک حادثه تاریخی بود که جهان را تحت تأثیر قرار داد و این تأثیرگذاری همچنان ادامه دارد.

او افزود: نمازگزاران عزیز انقلاب برای تداومش نیاز به دو فرهنگ دارد، اگر این دو فرهنگ بماند، انقلاب مانده است و می ماند ، فرهنگ اول فرهنگ مقاومت است اگر بر فرهنگ مقاومت پافشاری کنیم، کید دشمنان بی ثمر خواهد شد. در واقع فرهنگ مقاومت آب حیات انقلاب اسلامی است و انقلاب با این فرهنگ ماندگار می شود.افرادی که امروز دم از مذاکره میزنند میخواهند فرهنگ مقاومت را کمرنگ کنند که ملت ما درراهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ آنها را خواهند داد.

نماینده ولی فقیه باقرشهر گفت : فرهنگ دوم فرهنگ شهادت است ، فرهنگ شهادت فرهنگ عشق به خدا و فرهنگ ایثار است. بالاتربن سرمایه انسان جان اوست و لذا جان عزیز را کف دست گرفتن و در معرض معامله با خدا قرار دادن، فرهنگ شهادت است.میبینیم شهدای عزیز را شهید حاج قاسم سلیمانی را که آرزوی شهادت داشت لذا شهادت او جان تازه ای به ملت های منطقه دادکه امروز یک شعار دارند وآن خروج آمریکا از منطقه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز