افتتاح اولین خیابان زیست شبانه شهرستان ری در شهر کهریزک

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۲:۰۶
کد خبر: ۹۶۲۳۸۹
افتتاح اولین خیابان زیست شبانه شهرستان ری در شهر کهریزک
در راستای پویا سازی شهر و ایجاد نشاط اجتماعی در بین شهروندان اولین خیابان زیست شبانه شهرستان ری در شهر کهریزک احداث و در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ اسماعیل نعمت زاده با اشاره به اهمیت ساخت این معبر گفت: خیابان حدفاصل شهید مطهری و شهید مصطفوی که به عنوان اولین خیابان زیست شبانه شهرستان ری احداث، تجهیز و مناسب سازی شده  به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شده است که در مساحتی حدود3000 تعریض، زیرسازی، جدولگذاری و سنگفرش شده است که با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال به اجرا در آمده است.

وی افزود: باتوجه به ضرورت هویت بخشی به شهر این پروژه به عنوان یک معبر خدماتی، رفاهی و فرهنگی تجهیز شده است که علاوه بر اهالی شهر می تواند یک پاتوق فرهنگی مناسب برای مسافران و سایر اهالی شهرستان ری باشد.

شهردار کهریزک خاطرنشان کرد: درحال حاضر شهرها بر اساس نیاز و ذائقه شهروندان رشد و توسعه می یابد به همین منظور معبر زیست شبانه نیز در این شهر رقم خورده است تا اهالی مناطق جنوبی  استان تهران نیز همانند اهالی کلان شهر تهران بتوانند از خدمات فرهنگی و رفاهی مناسب در فضایی آرام و با نشاط همراه با اعضای خانواده خود بهره مند شوند.

 

photo_2020-02-09_17-14-36

photo_2020-02-09_17-14-28

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز