زمستانی پُر بار برای پرند/ ۱۱ پروژه عمرانی در شهر پرند افتتاح می شود

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۹:۳۷:۵۰
کد خبر: ۹۶۲۵۷۰
زمستانی پُر بار برای پرند/ ۱۱ پروژه عمرانی در شهر پرند افتتاح می شود
شهردار پرند از افتتاح ۱۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال در پرند در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از  روابط عمومی شهرداری پرند مهندس عرب با بیان اینکه طی دو ماه اخیر با تلاش جهادی مجموعه مدیریت شهری پرند شاهد شتاب پروژه های عمرانی در فازهای صفر تا دو هستیم، گفت: در این مدت عملیات عمرانی ۱۱ پروژه کلید خورد و اکنون آماده افتتاح و بهره برداری است.

شهردار پرند با تاکید بر توسعه سرانه های فضای سبز، ورزشی و اماکن تفریحی و رفاهی، اظهار داشت: نخستین پارک اختصاصی بانوان با ۱۲۵۰۰ متر مربع و پارک کودک با مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع از پروژه های شاخص شهرداری پرند است که با بهره برداری از آنها گام مهمی در توسعه سرانه های فضای سبز و اماکن تفریحی برداشته خواهد شد.

مهندس عرب گفت: پارک محله ای شهید نادر فهندژ سعدی (پرنیان) با ۳ هکتار مساحت و پارک خطی امید از دیگر پروژه های عمرانی در حوزه فضای سبز است.

شهردار پرند با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های عمرانی، تصریح کرد: احداث پیست دوچرخه سورای به طول ۲ کیلومتر، احداث نخستین پیست ثابت تریال استان تهران در فاز یک و همچنین احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال به عنوان یک طرح مشارکتی با اداره ورزش، از پروژه های ورزشی آماده افتتاح در دهه فجر است.

مهندس عرب با بیان اینکه شهروندان پرند شایسته بهترین خدمات و امکانات هستند، عنوان کرد: ساختمان ایستگاه شماره دو آتش نشانی پرند از دیگر پروژه های است که در دهه فجر امسال افتتاح می شود و گامی جدی در راستای توسعه و تجهیز امکانات آتش نشانی و سازمان شدن آن است.

شهردار پرند در پایان با اشاره به اجرای ۳ طرح دیگر از سوی شهرداری، خاطرنشان کرد: عملیات اصلاح هندسی میدان استقلال در راستای کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر پرند، عملیات درزگیری و روکش مکانیزه آسفالت و همچنین نصب تابلو در ورودی شهر از طرح های دیگری بود که طی دو ماه اخیر به اجرا رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز