مدیرعامل باشگاه بولینگ و بیلیارد آناهید؛

این فضای مفرح را برای جوانان آماده کردیم

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۵:۴۸:۴۹
کد خبر: ۹۶۵۳۲۸
این فضای مفرح را برای جوانان آماده کردیم
مدیرعامل باشگاه بولینگ و بیلیارد آناهید گفت: یک سال و اندی از تاسیس این مجموعه می گذرد، اما مجوز آن اخیراً صادر شده و به مناسبت دهه مبارک فجر این فضای مفرح را برای جوانان آماده کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رحیمی مدیرعامل باشگاه بولینگ و بیلیارد آناهید در حاشیه این مراسم  اظهار کرد: از 4200 متر مربع، 800متر مربع  را به مجموعه بولینگ و بیلیارد آناهید اختصاص داده شد. با بودجه ۱۰ میلیارد کار را آغاز کردیم و اکنون ۴۰ میلیارد برای راه‌اندازی آن هزینه شد، چرا که همه وسایل و لوازم آن وارداتی و خط بولینگ این مجموعه نیز وارد شده است.

وی ادامه داد: فضای این مجموعه، سالم، تمیز و ورزشی است و با راهنمایی‌های هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران  و هیات شمال شرق تهران، این فضای مفرح را آماده کردیم و تلاش می‌کنیم جوانان را از مدارس به این مکان بیاوریم و با آموزش اسنوکر به آنان، یک تیم را برای آینده آماده کنیم.

رحیمی به گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به خاطر داشتن همکاران خوب، صمیمی و مهربان در شمال شرق تهران ( زرنگار و همکارانش) و در اداره کل و هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران(پیام نظر و همکارانش) تبریک گفت و از همراهی های آنان تشکر و قدردانی کرد.

رحیمی از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران که کمال همکاری را در صدور مجوز در اسرع وقت داشت، تشکر و ابراز امیدواری کرد این مکان، مکان مناسبی برای ورزش استان تهران باشد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه باشگاه بولینگ و بیلیارد آناهید، امروز (یکشنبه) با حضور گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، شاملو معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل، دکتر هنرمند دبیرکل فدراسیون، غلامزاده نایب رئیس فدراسیون، سلیمی رئیس گروه هماهنگی بانوان اداره کل،  کاظمی رئیس حراست اداره کل،  زرنگار رئیس اداره ورزش و جوانان شمال شرق، منوچهر زندی پیشکسوت ورزش و رسانه و پیام نظر رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران برگزار شد.

 

نظر شما