در مراسم افتتاحیه باشگاه بولینگ و بیلیارد آناهید ؛

پیام نظر: تهران همواره باید نماد و الگوی کشور باشد

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۳:۰۱:۲۵
کد خبر: ۹۶۵۳۳۷
پیام نظر: تهران همواره باید نماد و الگوی کشور باشد
رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران در جریان مراسم افتتاحیه باشگاه آناهید اعلام کرد: افتخار می‌کنیم در این ایام پر برکت شاهد افتتاحیه این مجموعه کامل به مناسبت دهه مبارک فجر هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مراسم افتتاحیه باشگاه بولینگ و بیلیارد آناهید، با حضور گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، شاملو معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل، دکتر هنرمند دبیرکل فدراسیون، غلامزاده نایب رئیس فدراسیون، سلیمی رئیس گروه هماهنگی بانوان اداره کل،  کاظمی رئیس حراست اداره کل،  زرنگار رئیس اداره ورزش و جوانان شمال شرق، منوچهر زندی پیشکسوت ورزش و رسانه و پیام نظر رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران برگزار شد.

پیام نظر همچنین گفت: تهران همواره باید نماد و الگوی کشور باشد. خوشبختانه حامیان خوبی در تهران وجود دارند که باید از آنان کمال تشکر را داشته باشم.

 وی ادامه داد: از یکی، دو سال گذشته که هیات تهران با بلاتکلیفی اداره می‌شد با همکاری و برنامه ریزی خوب اسکندری رئیس فدراسیون و با نگاه خوب و حمایت های گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، هیات تهران شکل تازه ای گرفت، به گونه ای که در سال ۹۵ میزبان ۶ مورد مسابقات کشوری، استانی و توجیهی بودیم و این آمار در سال های ۹۶، ۹۷ و در شش ماهه اول ۹۸، این آمار به ترتیب به  ۲۰، ۱۴و ۱۸ مورد رسید.

پیام نظر به توسعه زیرساخت ها و فضاهای ورزشی توسط بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این تعداد به عدد ۱۹ رسیده و موفق شده ایم فعالیت هیات ها را از ۸ هیات به ۱۷ هیات برسانیم و در همه شهرستان‌ها به جز یکی دو مورد، دارای هیات فعال هستیم.

به گفته رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران، در سال ۹۵ ، ۱۱۸ مورد بیمه ورزشی بوده که این مورد در دو سال گذشته به ۵۰۰ مورد بیمه ورزشی رسیده است. همچنین تعداد مدال های کسب شده امسال در مسابقات کشوری ۴۳ مدال بوده، در حالی که در سال گذشته ۸ مدال بوده است. ضمن آنکه در المپیاد تابستانی و استعدادهای برترکشور مقام اول را در سال ۹۷ و جایگاه سوم را در سال ۹۸ کسب کردیم.

وی تاکید کرد: اگر حمایت‌ها و محبت های اداره کل و فدراسیون نبود، این موفقیت ها میسر نمی‌شد.

پیام نظر با تبریک به مدیرعامل مجموعه آناهید گفت: فضای زیبایی را آماده کمرده اید که این فضا می تواند محل و مکانی برای معرفی قهرمانان به تیم‌های ملی باشد و امیدوارم در آینده، استان تهران با اینگونه مجموعه ها به جایگاه اصلی خود در کشور که حقش هست، برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز