زندی:

نوجوانان به این گونه مجموعه های زیبا و مفرح بیشتر رو می‌آورند

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۳:۰۳:۲۸
کد خبر: ۹۶۵۳۴۸
نوجوانان به این گونه مجموعه های زیبا و مفرح بیشتر رو می‌آورند
پیشکسوت عرصه رسانه و ورزش در مراسم افتتاحیه باشگاه بولینگ و بیلیارد آناهید، گفت: رشته بیلیارد، اسنوکر و بولینگ، ورزشی مفرح برای تمام سنین است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ منوچهر زندی در این مراسم که با حضور گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، شاملو معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل، دکتر هنرمند دبیرکل فدراسیون، غلامزاده نایب رئیس فدراسیون، سلیمی رئیس گروه هماهنگی بانوان اداره کل،  کاظمی رئیس حراست اداره کل،  زرنگار رئیس اداره ورزش و جوانان شمال شرق و پیام نظر رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران برگزار شد، افزود: بیلیارد، اسنوکر و بولینگ، ورزشی است که خستگی ندارد و ورزشکاران اصلا احساس خستگی نمی کنند.

وی گفت: خوشحالیم که مدتهاست انگ قمار از بیلیارد برداشته شده و اگر فسادی بوده و هست، در فوتبال دنیا بوده و فساد در رشته‌های مهم و محبوب نفوذ کرده و بیداد می کند.

زندی ادامه داد: رشته هایی مثل بولینگ، بیلیارد و اسنوکر با پشت سر گذاشتن سختی ها در حال راه اندازی هستند و فضای این رشته ها امروز با حضور بچه ها و نوجوانان درحال توسعه است، اقدام پسندیده ای که نمونه آن را امروز در مجموعه آناهید شاهد هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد بخش خصوصی بتواند بهره اقتصادی لازم را از این سرمایه‌گذاری ببرد و حضور در مراسم افتتاح مجموعه آناهید را افتخاری دانست و گفت: راه اندازی این مجموعه خدمت به منطقه ای پرسکنه است و وجود این گونه باشگاه‌ها باعث بسته شدن مکان‌های فساد می‌شود و نوجوانان به این گونه مجموعه های زیبا و مفرح بیشتر رو می‌آورند.

زندی همچنین به گل محمدی و پیام نظر تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این گونه مجموعه ها در مناطق مختلف تهران افتتاح شوند و وی نیر افتخار حضور در این مراسم را داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز