نایب رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در مراسم افتتاحیه باشگاه آناهید؛

برنامه های مهم فدراسیون را به استان تهران واگذار می‌کنیم

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۲۳:۰۰:۲۶
کد خبر: ۹۶۵۳۵۶
برنامه های مهم فدراسیون را به استان تهران واگذار می‌کنیم
نایب رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در مراسم افتتاحیه باشگاه بولینگ و بیلیارد آناهید، از حمایت‌های همه جانبه گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ غلامزاده در این مراسم که با حضور گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، شاملو معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل، دکتر هنرمند دبیرکل فدراسیون، سلیمی رئیس گروه هماهنگی بانوان اداره کل،  کاظمی رئیس حراست اداره کل،  زرنگار رئیس اداره ورزش و جوانان شمال شرق، منوچهر زندی پیشکسوت ورزش و رسانه و پیام نظر رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران برگزار شد، گفت: تمام زحمات فدراسیون در مسابقات کشوری بر دوش استان تهران بوده که جا دارد از همکاری های گل محمدی و پیام نظر تشکر ویژه شود.

وی ادامه داد: برنامه های مهمی را که داریم به استان تهران واگذار می‌کنیم و خوشبختانه درست، خوب و رضایت بخش انجام می شود که نشان از حمایت های ارزشمند گل محمدی از هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان تهران دارد.

وی تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم با کوتاه کردن مسیر بروکراسی و دادن مجوز ها شرایط را برای حضور بخش خصوصی در ورزش فراهم کنیم. بروکراسی ها، دلزدگی و خستگی ایجاد می کند. باید دست گل محمدی را فشرد که توانست در زمان حضور خود، این گلوگا ها را محدودتر و فضا را بیشتر باز کند تا در عرصه ورزش شاهد اتفاقات خوبی این چنینی باشیم.

به گفته غلامزاده افتتاح مجموعه هایی چون باشگاه بولینگ و بیلیارد آناهید، باعث رشد و توسعه رشته بولینگ، بیلیارد و اسنوکر می شود و موفقیت آن را تضمین می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز