مدیرناحیه۲(نازی آباد) آبفای منطقه۶- شهرری:

اجرای طرح توسعه شبکه و آبرسانی به خیابان حقیقت خواه صورت گرفت

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۵:۲۵:۵۷
کد خبر: ۹۶۵۷۰۱
اجرای طرح توسعه شبکه و آبرسانی به خیابان حقیقت خواه صورت گرفت
برای اجرای طرح توسعه شبکه و آبرسانی به خیابان حقیقت خواه نازی آباد، 566 متر لوله گذاری و چهار دستگاه شیر آتش نشانی نصب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مدیرناحیه2(نازی آباد) آبفای منطقه6- شهرری با اعلام این خبر گفت: این طرح توسعه شبکه به منظور رفع مشکل چندین بنگاه و انبار تجاری خیابان حقیقت خواه در خیابان فدائیان اسلام که خارج از محدوده شبکه آبرسانی آبفای منطقه6- شهرری قرار داشتند انجام شد.

محمدکاظم عقا افزود: واحدها و بنگاه های تحاری خیابان حقیقت خواه سال ها بود که به دلیل دسترسی نداشتن به شبکه آب منطقه، برای تامین آب آشامیدنی با مشکل مواجه بودند از همین رو، با انجام پیگیری های بسیار و هماهنگی و تعاملات لازم با شهرداری منطقه 16جهت اخذ مجوز حفاری، طرح توسعه این خیابان در دستور کار ناحیه2( نازی آباد)  قرار گرفت و طی مدت 10روز انجام شد .

وی ادامه داد: در این طرح که از نخستین روزهای دهه فجر آغاز شد،  405 متر لوله گذاری در قسمت شرق به غرب خیابان حقیقت خواه و161 متر در قسمت شمال به جنوب این خیابان و در مجموع 566 متر لوله گذاری با قطر100میلی متر ازجنس چدن داکتیل اجرا شد و در نخستین مرحله  پس از انجام این عملیات توسعه، تعداد 30 بنگاه تجاری با خرید و نصب انشعاب به شبکه آبرسانی پیوستند.

محمد کاظم عقا خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بنگاه ها و انبارهای تجاری واقع در این خیابان محل دپو و انبار کالاهای مختلف از جمله مواد آتش زا هستند؛ با همکاری واحد بهره برداری ناحیه و نیز سازمان آتش نشانی شهرداری منطقه16 تهران، تعداد چهار دستگاه شیر آتش نشانی ایستاده (پیلاری )در نقاط حساس این خیابان جهت استفاده در شرایط بحرانی نصب شد.

مدیر ناحیه2(نازی آباد) در پایان خاطرنشان کرد:  مشترکان ذبنفع خیابان حقیقت خواه در پایان اجرای این طرح ضمن قدردانی از شرکت آب و فاضلاب منطقه6- شهرری جهت آبرسانی به این خیابان، از زمان بندی و مراحل اجرای پروژه توسط ناحیه2(نازی آباد) ابراز رضایت کردند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز