پایان کار سارق دریچه های چدنی آب و فاضلاب جنوب تهران

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۲:۰۴:۴۲
کد خبر: ۹۶۶۰۸۲
پایان کار سارق دریچه های چدنی آب و فاضلاب جنوب تهران
رئیس کلانتری 132 نبرد از دستگیری سارق دریچه های چدنی آب و فاضلاب در جنوب تهران با بیش از 100 فقره سرقت ، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سرهنگ "جهانشاه تیموری" با اعلام این خبر گفت:  ساعت 5 صبح روز گذشته یکی از شهروندان در منطقه هاشم آباد در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110  اعلام کرد که 2 مرد با خودرو پراید در کنار یک دریچه فاضلاب توقف کرده و با پتک روی آن ضربه می زنند.

وی افزود: بدین ترتیب با توجه به اینکه در چند روز گذشته گزارش هایی مبنی بر سرقت دریچه های چدنی فاضلاب در جنوب تهران اعلام شده بود خیلی زود تیمی از ماموران گشت کلانتری به محل اعزام شدند.

رئیس کلانتری 132 نبرد ادامه داد: ماموران به محض حضور در محل سرقت مشاهده کردند که یکی از متهمان در حال انتقال دریچه چدنی به خودرو پراید است که در این صحنه یکی از متهمان با مشاهده ماموران با پای پیاده شروع به فرار کرد و متهم اصلی پرونده که در محل تصمیم به فرار گرفته بود از سوی ماموران دستگیر شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت:  متهم پس از انتقال به کلانتری اعتراف کرد که هر روز بین  5 تا 6 دریچه فاضلاب چدنی را در جنوب تهران به سرقت می برد که در این مدت نزدیک به 100 فقره دزدی کرده است.

سرهنگ تیموری گفت: متهم از ساعت 2 بامداد تا 5 صبح این سرقت ها را انجام داده و خودرو پراید را نیز از یکی از دوستانش به بهانه مسافرکشی می گرفته و با آن سرقت می کرده که با فروش این دریچه ها هزینه اعتیادش به هروئین و شیشه را تامین کرده است.

رئیس کلانتری 132 نبرد در پایان افزود: متهم پس از اعتراف به سرقت ها به مرجع قضائی معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز