عارف در پاسخ به پرسش برنا:

دولت نیازمند ایجاد ارتباط بهتر با فراکسیون های مجلس آینده است

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۷:۳۹:۳۴
کد خبر: ۹۶۶۳۱۰
دولت نیازمند ایجاد ارتباط بهتر با فراکسیون های مجلس آینده است
رییس فراکسیون امید گفت : امیدواریم در مجلس یازدهم دولت برنامه ریزی بهتری برای همکاری با فراکسیون های مجلس داشته باشد تا بتوانیم اقدامات موثر تری برای بهبود وضعیت کنونی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ ظهر امروز نشست خبری دکتر عارف رییس فراکسیون امید و مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور نمایندگان رسانه های خبری برگزار شد، در این نشست مجید انصاری به سخنرانی پرداخت و ضمن تاکید بر حضور پرشور و شعور مردم پای صندوق های رای و انتخاب اصلح، به نقش رسانه ها در انتخابات اشاره کرد.

همچنین دکتر عارف با توجه به عملکرد نمایندگان فراکسیون امید در این دوره به تلاش برای برگزاری انتخاباتی با حضور افراد کارآمد تاکید کرده و به سوالات نمایندگان رسانه ها پاسخ داد.

 وی در پاسخ به پرسش خبرنگار برنا در خصوص برنامه ویژه این فراکسیون در صورت راهیابی به مجلس یازدهم برای برون رفت از وضعیت اقتصادی و روابط بین الملل دارد گفت:مسئولیت برنامه ها با دولت هست و نمایندگان در آن چهارچوب صرفا می توانند عمل کنند و مجلس دخل و تصرفی در برنامه ها ندارد.

وی افزود:  امیدواریم در مجلس یازدهم دولت برنامه ریزی بهتری برای همکاری با فراکسیون های مجلس داشته باشد تا بتوانیم اقدامات موثر تری برای بهبود وضعیت کنونی داشته باشیم.

عارف تاکید کرد: توصیه جدی ما به دولت این است که از شروع مجلس آینده ارتباط بهتری با فراکسیون ها داشته باشد.

وی در خصوص عدم مشارکت برخی چهره های اصلاح طلب برای کاندید مجلس یازدهم گفت: ما برای کم کاری ها باید عذر خواهی کنیم و در جلسات و نشست ها پیگیری مطالبات مردمی تلاش کردیم شان مردم بالاتر باشد و نیاز داریم از  تجربیات خود در مجلس دهم در مجلس بعدی استفاده کنیم.

رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در این نشست خاطر نشان کرد: من از مردم تهران سپاسگزارم که در انتخابات قبلی مجلس و شورای شهر حمایت های زیادی از ما داشتند و امیدواریم این جمعه در انتخابات نیز شاهد این حمایت ها از سوی مردم باشیم.

وی افزود: من معتقدم فراکسیون تمید مجلس دهم منسجم ترین  و هماهنگ تربن فراکسیون سیاسی  در دوره هاژ گذشته مجلس بوده است.

گفتنی است در این نشست دکتر علیجانی، پروانه مافی، فریده اولاد قبا، فرید موسوی، دکتر راه چمنی، علیرضا محجوب، مهندس مقیمی، دکتر وکیلی و ...تعدادی از چهره های مطرح اصلاح طلب حضور داشتند و به ارائه توضیحاتی در خصوص برنامه های آتی خود پرداختند.

 

9999

0000000000000

999

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز