استاندار تهران:

برنامه های اقتصاد مقاومتی سال ۹۹ در استان تهران ابلاغ شود

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۸:۱۶:۱۷
کد خبر: ۹۶۶۴۲۳
برنامه های اقتصاد مقاومتی سال ۹۹ در استان تهران ابلاغ شود
استاندار تهران با اشاره به ضرورت حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی بر ابلاغ برنامه های اقتصاد مقاومتی سال 99 در استان تهران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در یازدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران با اشاره به عدم همراهی برخی بانک ها اظهار داشت: بانک توسعه تعاون ۲۹۰ میلیارد تومان به کل کشور میانگین پرداختی داشته در حالی که میزان پرداختی آن در استان تهران صفر بوده است که در تمامی موارد سازمان برنامه و بودجه باید مطالبه‌گری کند.

وی سپس با اشاره به طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان تهران گفت: ۲۷ طرح اقتصاد مقاومتی در استان تهران داریم که ۱۱ طرح از سوی جهاد کشاورزی، ۸ درصد از صنعت و معدن، سه طرح مربوط به شهرک‌های صنعتی و همچنین بخش دیگر مربوط به گردشگری می باشد که باید این طرح ها در سال مالی ۹۸ به پایان برسد.

استاندار تهران سپس تاکید کرد: برنامه های اقتصاد مقاومتی برای سال آینده نیز باید مشخص و ابلاغ شود ضمن اینکه نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور ارسال می کنیم و وضعیت استان تهران در آن تشریح می شود.

محسنی بندپی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان برنامه و بودجه مغز متفکر، سیاست‌گذار و برنامه‌ریز کشور است از اینرو باید نگاه به استان تهران ویژه و بر اساس نیازهای آن تعریف شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز