امام جمعه باقرشهر:

دشمن در بی‌رونق کردن انتخابات ناکام ماند

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۳:۳۶
کد خبر: ۹۶۸۰۷۹
دشمن در بی‌رونق کردن انتخابات ناکام ماند
حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا استیری در خطبه های نمازجمعه باقرشهر با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس دوره یازدهم گفت : دشمن در بی‌رونق کردن انتخابات ناکام ماند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا استیری با اشاره به اینکه  انتخابات در یک کشورِ مردم سالار، ظرفیت اصلی برای اثبات پایگاه اجتماعی آن است گفت: انتخابات اگر با قدرت و بُرد خبری وسیع، وحدت ملی را در پشتیبانی از نظام به نمایش بگذارد، بهره‌ی کافی از ظرفیت اجتماعی آن برده شده است.

نماینده ولی فقیه ادامه داد: دشمن در بی‌رونق کردن انتخابات ناکام ماند وامروز با اقتدار وافتخارتمام انتخابات در سراسر کشور برگزار شد ، در فاز دوم تمام توان خود را مصروف ایجاد اختلال در بهره برداری پس از آن می‌کند؛ اما این انتظار هست که در این فاز هم دشمنان را ناامید کنیم واگر جمعه روز انتخابات تجلی رقابت بود، فردای انتخابات و شنبه‌ی پس از آن “شنبه مهربانی و بردباری” باشد .

او در پایان گفت: فردای انتخابات چه کاندیدای پیروز و چه غیر او، باید کدورت‌ها را دور ریخته و اخلاق اسلامی را به ظهور برسانند و همه با هم کمک کنند که مجلس قوی که انشا الله تشکیل خواهد شد وظائف ومأموریتهای خودش را به نحواحسن انجام دهد.

 

نظر شما