استاندار تهران:

افتتاح آزاد راه تهران- شمال گامی مهم در راستای خدمت‌رسانی به مردم است

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۸:۰۹
کد خبر: ۹۶۹۶۴۲
افتتاح آزاد راه تهران- شمال گامی مهم در راستای خدمت‌رسانی به مردم است
استاندار تهران با اشاره به ضرورت ارتقاء سرمایه اجتماعی گفت: افتتاح آزاد راه تهران- شمال گامی مهم در راستای خدمت‌رسانی به مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه افتتاح قطعه یک آزادراه تهران - شمال که با حضور رئیس‌جمهور و سایر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: افتتاح آزاد راه تهران- شمال نتیجه عزم ملی و تلاش دستگاه ها جهت خدمت رسانی به مردم به ویژه در شرایط تحریم می باشد.

وی ادامه داد: با روی کار آمدن دولت یازدهم پیشرفت فیزیکی این پروژه به ۸۵ درصد رسیده که نشان می‌دهد دولت علی رغم تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی از سوی دشمنان روند فعالیت های عمرانی را با جدیت بیشتری در دستورکار قرار داده است.

استاندار تهران سپس عنوان کرد: طول قطعه یک آزادراه تهران - شمال۳۲ کیلومتر می‌باشد که با افتتاح این قطعه مسافت بین شهر تهران تا چالوس ۶۰ کیلومتر کاهش خواهد یافت، ضمن اینکه منطقه دو آزادراه تهران - شمال به‌طول ۲۲ کیلومتر توسط پیمانکاران ایرانی درحال ساخت است که امید است به زودی تکمیل شود.

محسنی بندپی سپس با اشاره به اینکه هدف عمده خدمت رسانی به مردم جهت ارتقا سرمایه اجتماعی می باشد خاطرنشان کرد: منطقه یک آزادراه تهران - شمال ۲۲ تونل به ‌طول ۳۱ هزار و ۴۰۰ متر به‌ صورت رفت‌ و برگشت دارد و در مجموع این آزاده راه نقش مهمی در صرفه جویی زمان، هزینه و مصرف بنزین دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز