تعطیلی مراکز عرضه قلیان در شهرستان ری برای پیشگیری از ویروس کرونا

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۸:۴۷
کد خبر: ۹۷۰۴۵۶
تعطیلی مراکز عرضه قلیان در شهرستان ری برای پیشگیری از ویروس کرونا
فرماندار ویژه شهرستان ری از تعطیلی مراکز عرضه قلیان و فروش حیوانات در شهرستان ری بمنظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه هماهنگی پیشگیری از ویروس کرونا اظهار داشت: برخی افراد بدنبال بی اخلاقی در اطلاع رسانی اخبار ویروس کرونا هستند و با هرگونه اقدام در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در کشور، حاشیه سازی میکنند که جای تاسف دارد.

فرماندار ری افزود: برای مقابله با ویروس کرونا مردم و مسئولین بایستی در کنار هم باشند تا با همدلی و همکاری بتوان این ویروس را نابود کرد.

معاون استاندار تهران افزود: در شهرستان ری تمامی اقدامات صورت گرفته اقداماتی پیشگیرانه در راستای حفظ سلامتی مردم است اما برخی افراد فرصت طلب در این شرایط بدنبال سودجویی و سوءاستفاده هستند و بایستی با آنان قاطعانه برخورد شود.

توکلی کجانی تصریح کرد: در این شرایط بایستی بمنظور پیشگیری از ویروس کرونا تمامی مراکز عرضه قلیان و فروش حیوانات در شهرستان ری تعطیل شود و همچنین مراکز ترک اعتیاد و زندانها بصورت مستمر مورد بررسی و گندزدایی قرار گیرد.

فرماندار ری گفت: شناسایی مراکز حساس شهرستان ری از دیگر اقدامات مهمی است که می بایست نسبت به گندزدایی این مراکز اقدام کرد.

وی افزود: جانبازان، کهنسالان و بیماران قلبی و ریوی در معرض خطر هستند و بایستی ملزومات بهداشتی لازم در میان این افراد توزیع شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: اطلاع رسانی ویروس کرونا صرفا از طریق وزارت بهداشت و دستگاه های زیر مجموعه آن است و اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ری تنها از این طریق جویای آخرین اخبار باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز