اقدامات پیشگیرانه شهرداری حسن آبادفشافویه برای مقابله با ویروس کرونا

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۹:۰۸
کد خبر: ۹۷۰۴۸۸
اقدامات پیشگیرانه شهرداری حسن آبادفشافویه برای مقابله با ویروس کرونا
شهردار حسن آبادفشافویه از اقدامات گسترده برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ محسن تاجیک شهردار حسن آبادفشافویه در این باره گفت، برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان و کارکنان مجموعه شهرداری طی روزهای گذشته اقدامات پیشگیرانه دردستورکارقرارگرفت.

به گفته وی، شهرداری درکنارسایر دستگاه‌ها برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش آن با توجه به‌شدت انتشار ویروس، در اولین مرحله نسبت به چاپ تراکت وبنرجهت آشنایی شهروندان برای آشنایی با علائم این ویروس و مقابله با آن اقدام نمود و تراکت و بنرهایی نیز برای مرکز بهداشت درنظرگرفته شد ودراختیارشان قرار گرفت.

کارکنان شهرداری الزام به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی با انجام کارهایی همچون شستشوی مداوم دست‌ها با آب‌صابون و ضدعفونی‌کننده‌ها، خودداری از دست دادن و روبوسی کردن، استفاده از ماسک و دستکش و دستمال‌های یک‌بارمصرف هنگام صرفه و عطسه کردن و حذف شیوه اثرانگشت تا اطلاع ثانوی شدند.

همچنین کلیه نشست‌ها و جشن‌ها ومراسمات عمومی از قبیل جشنواره سنتی اقوام لغو و سالن‌های ورزشی دراختیارشهرداری، سالن اجتماعات و... تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

.وی اظهار داشت: از صبح امروز اکیپ‌های خدمات شهر به‌منظور امور پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع این ویروس نسبت به ضدعفونی اماکن عمومی وادارات شهر اقدام کرده تا از این طریق سهمی در پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و مقابله با آن داشته باشندواز کلیه شهروندان تقاضا دارم با حفظ خونسردی مارادراین امر یاری نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز