طی پیامی؛

استاندار تهران درگذشت معاون سیاسی و انتظامی فرماندار فیروزکوه را تسلیت گفت

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۲:۳۸
کد خبر: ۹۷۶۳۳۰
استاندار تهران درگذشت  معاون سیاسی و انتظامی فرماندار فیروزکوه را تسلیت گفت
استاندار تهران در پیامی درگذشت "حجت الله حسن زاده" معاون سیاسی و انتظامی فرماندار فیروزکوه به علت بیماری کرونا را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در پیامی درگذشت "حجت الله حسن زاده" معاون سیاسی و انتظامی فرماندار فیروزکوه به علت بیماری کرونا را تسلیت گفت.

متن پیام استاندار تهران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

کل نفس ذائقه الموت ثم الینا ترجعون

در رهگذر عمر فرصت خدمتگذاری به مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان وظیفه سنگینی است که بر دوش مسئولان می باشد و چه آسوده خاطر کسانی که در این مسیر دلاورانه، هوشیارانه و وظیفه مندانه کمر همّت بر رضای بندگان خداوند می بندند آنجا که فرشتگان آسمان و ملائک نیز غبطه بر چنین مردان آسمانی می خورند.

درگذشت نابهنگام حجت الله حسن زاده از همکاران خدوم فرمانداری شهرستان فیروزکوه که پیش از این نیز بخشدار ارجمند بوده است، در نتیجه ابتلا به ویروس کرونا غم و اندوهی جانکاه بر دل ها بر جای گذاشت، بی شک خدمات بی شائبه و تلاش شبانه روزی آن فقید سعید که سرمایه گرانبهای عمر عزیز خویش را در مسیر خدمت خالصانه و فداکارانه به مردم شریف شهرستان فیروزکوه مصروف داشته، باقیات الصالحات و برگ زرینی در پرونده آن انسان بزرگوار است، اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به بازماندگان و مردم فهیم شهرستان فیروزکوه برای این عزیز سفرکرده غفران الهی را طلب می کنم.

علاوه بر این قابل ذکر است در شرایطی که مقابله با بیماری کرونا نیاز به همراهی و مشارکت مردم جهت رعایت اصول بهداشتی و عدم تردد غیرضروری دارد، امید است که شهروندان با توجه به هشدارهای ارائه شده ضمن حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان، داغ فراغ عزیزان را بر دل هموطنان نگذارند.

انوشیروان محسنی بندپی 

استاندار تهران

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز