پیام تبریک فرماندار شهرستان شمیرانات بمناسبت فرا رسیدن عید نوروز

۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۵:۳۱
کد خبر: ۹۷۹۸۶۴
پیام تبریک فرماندار شهرستان شمیرانات بمناسبت فرا رسیدن عید نوروز
سید مهدی ساداتی فرماندار شهرستان شمیرانات در پیامی فرا رسیدن سال ۹۹ را با شعار " جهش تولید " را به مردم شریف و با اصالت شمیرانات تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ در پیام نوروزی سید مهدی ساداتی آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

« یا مقلب القلوب و الابصار      یا مدبر اللیل و النهار »

   « یا محول الحول والاحوال       حول حالنا الی احسن الحال »

اَللهُمَّ صَلِّ عَلى مُوسَى بنِ جَعفَرٍ وَصیِّ الاَبرارِ وَ اِمامِ الاَخیارِ وَ عَیبَةِ الاَنوارِ ... حَلیفِ السَّجدَةِ الطَّویلَةِ وَ الدُّموعِ الغَزیرَةِ وَ المُناجاةِ الکَثیرَة؛(۱) اللٰهمّ صَلّ علیه و علی آبائه و ابنائه الطّیّبین الطّاهرین المعصومین و رَحمة الله و برکاته.

      بهار ، فرصتی برای نو شدن ظاهر و باطن و مجالی برای حرکت دوباره در جهت بهتر زیستن و بهتر ساختن است .بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند.

 نوروز یک آیین باستانی و زمانی برای بازآفرینی است، سر آغازی دوباره بر تجدید ارادتها، یکدلی و محبت های خالصانه و زدودن کدورت هاست  و فصلی نو برای نوشدن همراه با طبیعت است . عید نوروز آغاز رویش است. این رویش همچنان که در طبیعت محسوس است، می تواند در دلها و جانهای ما و حرکت رو به پیشرفت ما نیز خود را مجسم و نمایان کند.

امیدوارم در سالی که در پیش است شاهد رشد فزاینده ی کشور  و شاهد زمینه‌سازی برای بهره‌گیری از امکانات داخلی و خارجی برای پیشرفت کشور و  بهبود زندگی جامعه‌مان در همه عرصه‌ها باشیم و با نهادینه کردن و ظهور فضایل اخلاقی در زندگی فردی و اجتماعی، مسیر تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی تسهیل و تسریع گردد.

و اینک با فرا رسیدن ماه رجب،ماه دوستی هرچه بیشتر با خداوند و ماه مولای متقیان امیرالمؤمنان امام علی(ع) و در آستانه فصل بهار که فصل اعتدال است وجلوه جمال و جولان جلال ، ازآحاد مردم عزیز و شریف شهرستان شمیرانات و تلاش مسئولان و کارکنان دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی در سالی که گذشت صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و ضمن تبریک سال نو آرزوی سالی توام با بهروزی و توفیق برای مردم ایران زمین بویژه شهرستان شمیرانات را از درگاه ایزد منان آرزو دارم.

 

سید مهدی ساداتی

فرماندار شهرستان شمیرانات

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز