پیام تبریک فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت آغاز سال جدید۱۳۹۹

۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۲۰:۴۵:۱۴
کد خبر: ۹۷۹۹۱۳
پیام تبریک فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت آغاز سال جدید۱۳۹۹
مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار در پیامی آغاز سال ۹۹ هجری خورشیدی، سال جهش تولید را تبریک گفت و برای همه ملت فهیم و عزیز ایران اسلامی آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار طی این پیام با اشاره به سال ۱۳۹۸ که با نام سال رونق تولید توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی نام گذاری شده بود را سالی پر خیر و برکت برای ایران اسلامی عنوان کرد که البته همراه با نگرانی ها و مشکلاتی نیز همراه بود و با رخداد حوادث و ناراحتی هایی که به ملت عزیز ایران تحمیل شد موجبات تاسف و آزرده شدن قلوب آنها شد، گفت: سال ۱۳۹۸ نیز با تمام سختی ها و چالش هایی که داشت گذشت و امیدواریم سال ۱۳۹۹ که به نام سال جهش تولید توسط رهبر معظم انقلاب نام گذاری شده است، سراسر شادی و سلامتی بوده و مشکلات موجود امر تولید و اقتصاد کشور نیز با اهتمامی دو چندان از سر راه برداشته شود.

بنا بر این گزارش؛ متن پیام تبریک مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل  النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

سال ۱۳۹۸، سالی بود همراه با فزار و فرودهای بسیار برای ایران عزیز ما و مشکلات و چالش های عدیده ای که عمدتا ناشی از تحریم و ناگواری هایی بود که از سوی دشمنان این مملکت بویژه آمریکای جنایتکار و حامیان آنها در دنیا و منطقه بر ملت و کشور ما تحمیل شد و گذران این سال را بر همگی ما سخت نمود.

ملت غیور ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سالی که گذشت، نمونه های بی بدیلی از صبر و مقاومت و روحیه ضد استکباری و میهن پرستی را در خود به نمایش گذاشتند و همواره قدردان کسانیکه بودند که صادقانه، فداکارانه و با از خودگذشتگی برای این کشور زحمت کشیده و تلاش کردند، که در میان این فداکاران، نام شهید والامقام سپبهد حاج قاسم سلیمانی که تمام عمر خویش را صرف خدمت به مسلمین و مظلومین و همچنین حفظ امنیت در ایران اسلامی و ایجاد امنیت در دیگر کشورهای اسلامی منطقه کرده بود، با نقشه و حیلت شیطانی آمریکا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در سال ۹۸، با تمام درد و اندوه های وارده بر قلوب ملت بزرگ ایران و اتفاقات جانسوزی از جمله جان باختن جمعی از جوانان و نخبگان مملکت و دیگر کشورها در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی که رخ داد و قلوب همه ما را متاثر ساخت به پایان خود رسید، و در انتهای سال نیز ویروس منحوس کرونا که نه تنها ایران بلکه تمام دنیا را درگیر خود کرده است، کشورمان را به سمت بحران کشاند که البته با استمرار رشادت و فداکاری بی مثال پزشکان و پرستاران، همراهی و مدیریت تمام ارگان های کشور و همکاری و دغدغه مندی آحاد مردم، قطعا این ویروس مهلک نیز مهار شده و کشورمان از این اتفاق ناگوار پیروز و سربلند خارج خواهد شد.

عید نوروز به معنای نو شدن و پایان کهنگی ها و شستن اندوه و مشکلات از چهره ها می باشد و رویش شکوفه های بهاری و روزهای خوش را نوید می دهد. از صمیم قلب امیدوارم سال ۱۳۹۹ هجری خورشیدی نیز که با بارش رحمت الهی همراه بود و با شعار جهش تولید توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نام گذاری شد، بدون شک برای ملت عزیز و شریف ما، سالی سرشار از شادی و بهروزی و حل شدن حداکثری مشکلات موجود با تلاش و همت تمامی مسئولین خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توامان باشد.

نام گذاری مجدد سال جدید با محوریت توجه به تولید توسط رهبر انقلاب، قطعا برای همگی ما خط مشی مشخص تعریف خواهد کرد و بار دیگر تاکید میشود که تنها راه نجات کشور از هر گونه تنشو تکانه هیا اقتصادی، بذل توجه به امر تولید و از برداشتن موانع و مشکلات تولیدکنندگان داخلی است که می تواند شرایط اقتصادی کشور را بصورت هدفمند و پایدار، تقویت کند و نیازمندی ما را به خارج از مرزها به حداقل برساند. لذا همه مسئولین سطح شهرستان شهریار در سال جدید با توانی مضاعف از گذشته باید در این چهت گام بردارند.

اینجانب ضمن آرزوی صحت و سلامتی و تندرستی برای مقام معظم رهبری، مردم شریف و عزتمند ایران و همه مسئولین و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی، سال ۱۳۹۹ هجری خورشیدی را به مردم عزیز و مسئولین زحمت کش شهرستان شهریار تبریک و تهنیت عرض نموده و عمیقا از خداوند منان خوستارم، سال پیش رو برای همه پر از خیر و برکت و همراه با امیدواری و شادکامی در هر عرصه ای باشد. امید است که همواره ذهن و زبان ما با دوستی و آشتی آشناتر، و از کینه، نفاق و بددلی به دور باشد که بتوان در راه رسیدن به وحدت، توسعه و پیشرفت همگام تر باشیم و در جایگاه خدمتگزاری مردم و رفع مسائل و مشکلات، با توجه به راهنمایی های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، در مسیری درست گام برداریم.

طاهری

فرماندار شهرستان شهریار

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز