مراکز خدماتی تهران تا پایان ۱۳ فروردین باز هستند

۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۴:۴۹
کد خبر: ۹۸۰۲۴۰
مراکز خدماتی تهران تا پایان ۱۳ فروردین باز هستند
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به تعطیلی برخی اصناف در استان تهران، از باز بودن مراکز خدماتی از جمله پمپ بنزین‌ها، داروخانه‌ها، بازارهای میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه های گوشت، مرغ، ماهی و پروتئین تا پایان ۱۳ فروردین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حمیدرضا گودرزی در حاشیه جلسه با اصناف در مورد وضعیت مراکز خدماتی اظهار داشت: براساس جلسه امروز که با اصناف برگزار شد و همکاری خوبی از سوی آنها داشتیم پمپ بنزین‌ها، داروخانه‌ها، بازارهای میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نانوایی‌ها که مایحتاج مردم را تامین کنند و سوپرمارکت‌ها و فروشگاه های گوشت، مرغ، ماهی و پروتئین باز هستند.

وی ادامه داد: تمام اقلام و کالاهای اساسی مردم توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت تامین شده و تا ۶ ماه آینده برای تامین نیازمندی‌های مردم مشکلی نداریم و مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران عنوان کرد: تعمیرگاه ها جزو مراکز خدماتی هستند و لذا تا پایان ۱۳ فروردین باز هستند و به مردم خدمت رسانی می کنند.

گودرزی همچنین بیان کرد: ورود به پارک ها مانعی ندارد اما به سبب لزوم رعایت نکات بهداشتی و عدم تجمع غیرضروری، ورزش های همگانی در پارک‌ها انجام نمی شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این تصمیمات تا پایان ۱۳ فروردین اجرایی می شود و بعد از آن تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

 

 

نظر شما