‍ فرماندار اسلامشهر خبر داد:

اجرای طرح تعطیلی مراکز تجاری شهرستان با همکاری کسبه و مردم

۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۸:۱۶:۵۳
کد خبر: ۹۸۰۵۸۵
اجرای طرح تعطیلی مراکز تجاری شهرستان با همکاری کسبه و مردم
مسعود مرسلپور گفت: بر اساس ابلاغیه استانداری تهران تعطیلی مراکز تجاری و پاساژهای اسلامشهر با همکاری و تعامل کسبه و اصناف و مردم شهرستان به اجرا درآمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  مسعود مرسلپور با اعلام این خبراظهار داشت:  در راستای اجرای ابلاغیه صادره از سوی استانداری تهران مبنی بر تعطیلی کلیه مراکز تجاری و پاساژهای شهرستانهای استان تهران بلافاصله اقدامات لازم‌ در این باره از جمله اطلاع رسانی از طریق اتاق اصناف و اتحادیه ها به کلیه کسبه شهرستان انجام شد.

وی افزود: از صبح‌ امروز این طرح با نظارت گشت های مشترک بخوبی و با تعامل کسبه و اصناف اسلامشهر اجرایی شده است

وی با بیان اینکه طرح تعطیلی مراکز تجاری و پاساژها که اقلام غیرضروری مردم را می‌فروشند تا روز ۱۳ فروردین ‌ماه ادامه خواهد داشت تصریح کرد: فروشگاه‌های بزرگ تامین‌کننده مایحتاج ضروری مردم همانند شهروند، رفاه و داروخانه‌ها، پمپ بنزین‌ها، نانوایی‌ها، میادین میوه و تره‌بار و سوپرمارکت‌ها می توانند همچون گذشته به فعالیت خود ادامه دهند.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه بسیاری از کسبه و اصناف خیابانهای پرتردد همچون باغ فیض، زرافشان، کاشانی، مهدیه و... همکاری مناسبی داشتند و واحدهای صنفی خود را تعطیل کردند افزود: گشت های مشترکی که با حضور نمایندگان فرمانداری، تعزیرات، نیروی انتظامی، سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع)،اتاق اصناف شهرداری و... تشکیل شده با واحدهای صنفی که برخلاف این ابلاغیه  دایر باشند، برخورد قانونی خواهند داشت.

مرسلپور ادامه داد: تمامی ادارات و بانک‌های شهرستان‌نیز از فردا سه شنبه پنجم فروددین‌ماه دایر خواهند بود.

فرماندار اسلامشهر در پایان ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر پزشکی، پرستاری و درمانی شهرستان جهت درمان‌مبتلایان به ویروس کرونا گفت: مردم عزیز اسلامشهر با در خانه ماندن و پرهیز از دید و بازدید نوروزی و تردد غیر ضرور در سطح شهرستان کمک خواهند کرد تا از شیوع ویروس کرونا در شهرستان پیشگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز