از امروز اجرا می شود؛

دستور تعطیلی مراکز تعمیر خودرو، قنادی ها، گل فروشی ها ی شهرستان پردیس

۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۳:۵۱:۰۹
کد خبر: ۹۸۱۴۲۲
دستور تعطیلی مراکز تعمیر خودرو،  قنادی ها، گل فروشی ها ی شهرستان پردیس
فرماندار شهرستان پردیس از تعطیلی مراکز تعمیر خودرو، قنادی ها، گل فروشی ها از امروز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: از امروز پنج شنبه ۷ فروردین ماه طی هماهنگی با  اصناف شهرستان، فعالیت تعمیرگاه های خودرو، گل فروشی ها و قنادی ها متوقف خواهد شد.

وی در خصوص تعطیلی تعمیرگاه های خودرو همچنین افزود: با توجه به تاکید بر عدم سفر و تردد مردم نیازی هم به تعمیرگاه ها نخواهد بود.

 وی در پاسخ به پرسش که وضعیت فعالیت آژانس ها چگونه خواهد بود، اعلام کرد: آژانس ها باز هستند اما بهتر است فعالیت آژانس های اتومبیل  محدودتر از قبل شود.

وی هدف از اجرایی شدن این طرح را مصون ماندن افراد فعال در این صنوف خواند و گفت: عده ای هم عادت دارند بی دلیل در شهر تردد کنند که اجرایی شدن این دستور می تواند ترددهای غیر ضروری را متوقف کند.

وی همچنین در خصوص فعالیت تولیدی ها و کارگاه های شهرستان پردیس گفت: ما باید تا جایی که ممکن است تجمع ها و تردد ها را به حداقل برسانیم و در این خصوص در حال رایزنی با اداره مالیات و بیمه هستیم تا مساعدتی بکنند که بتوانیم با هماهنگی کارفرماها اجبار برای آمدن سرکار  کارگران شهرها را مانع شویم و انها بدون نگرانی در این دوران در شهرهای خودشان بمانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز