فرماندار شهرستان پردیس در گفتگو با برنا:

شهرستان پردیس جز پاک ترین شهرستان ها در ابتلا به کرونا می باشد/ تکذیب پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شفا پردیس

۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۶:۵۰:۱۰
کد خبر: ۹۸۱۵۱۴
شهرستان پردیس جز پاک ترین شهرستان ها در ابتلا به کرونا می باشد/ تکذیب پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شفا پردیس
عبدالعظیم رضایی گفت، شهرستان پردیس جز پاک ترین شهرستان های استان در ابتلا به کرونا است و مردم همکاری خوبی با مسئولین داشته اند

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در گفتگویی اختصاصی با اعلام این خبر که شهرستان پردیس جز پاک ترین شهرستان های استان در ابتلا به کرونا است و مردم همکاری خوبی با مسئولین داشته اند گفت:  بحث راه اندازی بیمارستان الغدیر بومهن از مدت ها پیش مطرح بوده اما هنوز تجهیز و راه اندازی نشده است و بیمارستان شفا پردیس نیز جهت پذیرش و بسترش بیماران کرونایی نیست.

وی افزود: در شهرستان های مجاور مانند بیمارستان سوم شعبان دماوند پذیرش بیماران مبتلا وجود دارد اما در پردیس این دو بیمارستان برای این امر اختصاص ندارد.

او به جلسات مشترک با مسئولین این دو بیمارستان اشاره کرد و افزود: پیش بینی ما این هست که در صورت گسترش و شیوع بیماری لیمارستان شفا و الغدیر در اختیار اداره بهداشت و درمان قرار بگیرند که خوشبختانه شهرستان پردیس کمترین مبتلایان رو نسبت به سایر شهرستان های استان داشته است.

رضایی خاطر نشان کرد: بسیاری از شهرستان ها بدلیل نداشتن بیمارستان، ورزشگاه هایشان را برای شرایط بحرانی تجهیز کرده اند اما شهرستان پردیس با داشتن دو بیمارستان امادگی دارد در زمان بحران ازین امکان خود برای بیماران استفاده کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیمارستان شفا جهت پذیرش و درمان بیماران مبتلا به کرونا نبوده و بیمارستان تلغدیر تجهیز نشده و اعتباری در این خصوص برای خرید لوازم در اختیار داریم  که هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

فرماندار شهرستان پردیس تاکید کرد: ما هنوز به مرحله ای نرسیدیم که نیاز به لیمارستان مجزا جهت پذیرش بیماران مبتلا پیدا کنیم.

عالی ترین مقام دولتی در پردیس، در پایان در پاسخ سوال خبرنگار برنا در خصوص مراکز متعدد تولید ماسک توسط افراد متفرقه و ور قالب انجمن های نیکوکاری گفت: تمام مراکز و تولیدی های دوخت ماسک باید زیر نظر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوده تا بر استریل و ضدعفونی محیط کار و تولیداتشان نظارت شود وگرنه خود مرکزی جهت شیوع بیماری خواهند بود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز