فرماندار قدس:

نقاهتگاه نگهداری افراد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان در حال تجهیز است

۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۲۳:۱۴:۴۳
کد خبر: ۹۸۱۸۵۸
نقاهتگاه نگهداری افراد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان در حال تجهیز است
در سایت سلامت ، شهرستان قدس با احراز ۷۲ درصد طرح غربالگری رتبه نخست را در میان شهرستان های غرب استان تهران کسب کرده و بیش از ۳۵ هزار نفر با تماس تلفنی تا به حال غربالگری شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ لیلا واثقی فرماندار قدس در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: متاسفانه با توجه به تمام هشدارها از طریق اطلاعیه ، پیامک، نصب بنر برخی از مردم شهرستان بی توجه به حساسیت بحران شیوع بیماری در تردد در محل های شلوغ در حال خرید بودند.

وی در ادامه افزود: به همین منظور اداره صمت با کمک ضابطین قضایی در حال پلمپ صنوف غیر ضروری هستند.

فرماندار قدس با اشاره به اینکه سفرهای غیر ضروری هم به شهرستان علیرغم هشدارها در حال انجام است از اجرای طرح غربالگری خبرداد و افزود: در ورودی های شهر توسط هلال احمر و شبکه بهداشت  تب سرنشینان خودروهای ورودی سنجش و در صورت مشاهده مورد مشکوک به مرکز بهداشت منتقل می شوند.

وی در ادامه افزود: مرحله دوم غربالگری از طریق تماس تلفنی شبکه بهداشت با شهروندان و ثبت اطلاعات سلامت آنان و مشخص شدن موارد مشکوک ابتلا به کرونا می باشد.

لیلا واثقی اظهار داشت : در سایت سلامت ، شهرستان قدس با احراز ۷۲ درصد طرح غربالگری رتبه نخست را در میان شهرستان های غرب استان تهران کسب کرده و بیش از ۳۵ هزار نفر با تماس تلفنی تا به حال غربالگری شده اند.

فرماندار قدس عنوان کرد: پیش بینی نقاهتگاه در شهرستان برای نگهداری افراد مبتلا به ویروس نیز صورت گرفته و در حال تجهیز است.

مقام عالی دولت در شهرستان قدس تاکید کرد: تمام دستگاه های اجرایی زیرساخت دار با شبکه بهداشت و درمان همکاری لازم را داشته باشند تا به زودی شاهد رهایی از این ویروس منحوس باشیم.

 

نظر شما